Kw-logo-smaller

Comments

National Non-Smoking Week

National Non-Smoking Week (January 19 - 25) was started about 30 years ago in Canada by the Canadian Council for Tobacco Control. Back to Article

Please login or register to add comments

RawrGena
RawrGena wrote:
2012-03-27 21:23:43 -0700

I Smokee~ My Foster Parents Dont Care :P

report
DominicThehustleGameGrady
DominicThehustleGameGrady wrote:
2012-03-27 21:06:17 -0700

420 Baby smile

report
nikki842
nikki842 wrote:
2012-03-27 21:04:24 -0700

@jbizmiluv Haha Yhuu Crazy Lls

report
dj hothead
dj hothead wrote:
2012-03-27 21:00:34 -0700

lol well not on the website but they do not what we doing in person lol ha ha ha plz do not smoke weed

report
mrsilikealot_1866443
mrsilikealot_1866443 wrote:
2012-03-27 20:58:47 -0700

If they dont want us to smoke why do they make cigaretts?

report
xJawz
xJawz wrote:
2012-03-27 20:57:27 -0700

1 Blunt 2 Cups x

report
Nickk*swaggout* Bowen
Nickk*swaggout* Bowen wrote:
2012-03-27 20:53:05 -0700

joints

report
BCsForver_1489594
BCsForver_1489594 wrote:
2012-03-27 20:51:47 -0700

haha woww that's stupid

report
dj hothead
dj hothead wrote:
2012-03-27 20:51:41 -0700

lol it make me feel good in side ha ha ha ha ha

report
Y.o.l.o(Is*Mhyy*Name*
Y.o.l.o(Is*Mhyy*Name* wrote:
2012-03-27 20:51:38 -0700

Blunts

report
nikki842
nikki842 wrote:
2012-03-27 20:50:42 -0700

Weed

report
Gamegamer210
Gamegamer210 wrote:
2012-03-27 20:48:09 -0700

weed
Wink

report
Gamegamer210
Gamegamer210 wrote:
2012-03-27 20:47:36 -0700

taylor gang

report
Nickk*swaggout* Bowen
Nickk*swaggout* Bowen wrote:
2012-03-27 20:46:29 -0700

lol i do

report
BCsForver_1489594
BCsForver_1489594 wrote:
2012-03-27 20:43:11 -0700

haha u guys like smoking weed? d:

report
76trom3_1716260
76trom3_1716260 wrote:
2012-03-27 20:42:10 -0700

Comment is u love weed XD

report
Nickk*swaggout* Bowen
Nickk*swaggout* Bowen wrote:
2012-03-27 20:41:19 -0700

weed Love

report
BCsForver_1489594
BCsForver_1489594 wrote:
2012-03-27 20:39:57 -0700

i meant to put thumbs down haha d:

report
76trom3_1716260
76trom3_1716260 wrote:
2012-03-27 20:37:00 -0700

it doesn't say anything about weed Wink

report
emogamergirl
emogamergirl wrote:
2012-03-27 20:25:02 -0700

my moms bf smoke everyday and that smell ewww makes my head hurt

report
back to story
Poll

Do You Smoke?

  • Yeah, and all my friends smoke too.
  • Once in awhile.
  • I tried it once, but hated it.
  • No way! Smoking is gross!

related stories

We used to be GF/BF, but all of a sudden he's going downhill. I think he's been taking drugs and ...
Micro_lungs-micro
You can breathe up to 36,000 times a day without even thinking about it. Isn't it about time you ...
If you think smoking is cool, you have another thing coming! Read on to find out how cigarettes d...
I'm so close to my older cousin, but for some reason she thinks I smoke when I don'...

Dear Dish-It in the forums

Chlor
Chlor posted in Style:
Black Veil Brides shirt with dark blue ripped up skinny jeans and black combat boots
reply about 11 hours
Missywaterdog
Missywaterdog posted in Style:
dark blue skinny jeans yellow baggy tee my fav black hightops smiley earings hair is french braided  
reply about 11 hours
woahitskar
woahitskar posted in Style:
Black Of Mice & Men tee-shirt, with an orange sweatshirt over it. Black sweatpants. Purple socks.
reply about 13 hours
BookwormKat
BookwormKat posted in Style:
green cargo pants black skin tight tee wide black head band over hair in bun neon, mitch-matched socks
reply about 13 hours
brunostar
brunostar posted in Friends:
Oh the joys of being human. I want to be a dang turtle.
reply about 15 hours