Kw-halloween-logo-small

Comments

Hall of Shame - Flashings and B.O.

One time, a while ago, when we were all getting ready for gym, this guy forgot his gym clothes. But he forgot that he had forgotten, get it? He pulled off his pants, only his shorts weren't there. Back to Article

Please login or register to add comments

Awesomeanna21_2439591
Awesomeanna21_2439591 wrote:
2013-05-07 10:20:41 -0700

LOLBig Grin

report
brunostar
brunostar wrote:
2013-04-23 08:37:44 -0700

lol XD

report
chapice
chapice wrote:
2011-10-14 15:12:33 -0700

once my friend and i were at this party playing spin the bottle and when she got to kiss my dream hunk, i kissed a nerd that sneezed in my mouth!!!!!!
lol. just kidding. lol jk

report
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042 wrote:
2011-08-04 10:27:08 -0700

I was half naked and I'm a skinny chick because of my metabolism, no matter how much I eat I can't gain weight!Haha anyways..my friend moresha who's way bugger and stronger den me picked me up and tossed me over her shoulder and dropped me in the joining hallway.so that means its in between boy n girl locker rooms.My friend Kevin was out there so i was screaming n ran inside..then 5 minutes later she do it again and the hallway had like 27 guys out there..and I FELL ON MY BUTT TOO?! smh rofl smile

report
Hillio22
Hillio22 wrote:
2011-07-21 10:48:54 -0700

Hi i was having a shower after pe. Well i waas naked and this girl took my clothes and put them in her bag so when i came out i had to go too the teacher naked and ask for some clothes. Major Embarrassment Blush

report
back to story
F1014335295140

Pick the Worst Moment - Vote!

  • Definitely having someone unzip your pants when you aren't wearing underwear!
  • Not wearing deodorant is the worst. B.O. is always mortifying.
  • Flashing the class cuz you forgot your gym shorts is totally embarrassing.
  • They're all more hilarious, than embarrassing.

related stories

Micro_b micro
It’s Patriot’s Day and you know what that means… the 114th Boston Marathon will be run through th...
Micro_locker_micro
Check out the first customizable, single and double shelf locker system designed to fit like actu...
There are moments we will never forget in our lives - unfortunately not all of them are good. I c...

Dear Dish-It in the forums

sparkly_chick
Sometimes we get along all happily. Other times, conversations end with door slamming and yelling. Whenever I try to tell her that we need to work on this, she just says I'm being dramatic. It seems like one second we're laughing, then next we're fighting. She's 20, so the age difference is one of the problems. I really want to reconnect with my sister, but I don't know how. Help!
reply about 9 hours
sparkly_chick
sparkly_chick posted in Style:
Ugh. Usually on Wednesdays, I have a cherry coke t-shirt with some Jean shorts. That t-shirt got RIPPED. D: Anyways I can barely make it through the week. I have a closet full of clothes, but there's only about 8 t-shirts that are nice looking. Hopefully soon there'll be a new clothes store, and soon I'll start wearing my winter clothes, but I need help for the PRESENT. Any ideas?
reply about 9 hours
ChickenGoPowPow
I would say just talk to the guy an ask him, but I know you would be scared. But anyway, just take it slow. Talk to the guy, an try to be friends with him. If he shows any signs of him liking you.. For example: He likes looking at you, tries to make you laugh, or likes being around you.. then that's mostly a sign.
reply about 17 hours
Charulata
Charulata posted in Style:
A small earring :) Nothing else in my body :p :D♥
reply 1 day
bernese7
bernese7 posted in Style:
how can i lighten my hair color without dying it?????????
reply 2 days