Kw-logo-smaller

Comments

Top 10 Halloween Costumes Online

October 31 is coming up soon! If you’ve got no clue what you want to dress up as for Halloween, why not consider the costumes other people are searching for online? Back to Article

Please login or register to add comments

CuteCreature
CuteCreature wrote:
2013-10-18 13:39:50 -0700

im gonna be a vampire bellydancer !

report
EmoSkittleGirl
EmoSkittleGirl wrote:
2013-10-04 17:16:04 -0700

Lmbo maybe you could .

report
Caffienate
Caffienate wrote:
2013-10-04 17:12:36 -0700

I'd rock that mj one... kidding of course. (Maybe)

report
invent2013
invent2013 wrote:
2013-10-04 17:10:33 -0700

I agree with emoskittlegirl

report
directioner_4lyfe
directioner_4lyfe wrote:
2013-10-04 17:10:33 -0700

iz gonna be amanda bynes

report
EmoSkittleGirl
EmoSkittleGirl wrote:
2013-10-04 17:08:35 -0700

All of these are horrible. I would never wear any of these. O_O

report
Rescueluv
Rescueluv wrote:
2013-10-04 17:05:00 -0700

No m mad ter

report
JennyD
JennyD wrote:
2013-10-04 17:01:59 -0700

i'm gonna be mad hatter fr alice in wonderland

report
-Zack-the_Name
-Zack-the_Name wrote:
2013-10-04 16:34:56 -0700

i hate all lol why no clowns or something scary

report
mahtaby
mahtaby wrote:
2013-09-01 06:41:25 -0700

none Frown

report
JennyD
JennyD wrote:
2013-08-31 18:19:11 -0700

Alice in wonderland and oz costumes would look good on me

report
LovinoTokyo
LovinoTokyo wrote:
2012-10-10 18:12:37 -0700

im going to be a Hunter from Left4Dead (zombie that hunts humans that can pounce lang distences and ouce your pind your helpless as it rips you apart) Devil i love this holliday cuz i feal alive during it >Big Grin

report
hungergames2438
hungergames2438 wrote:
2012-10-08 16:35:53 -0700

I am going as Michael Jackson! Cool

report
roselee452
roselee452 wrote:
2012-10-07 16:03:20 -0700

i luv halloween its so fun just to hang with ur friends... smile

report
toriah cutie
toriah cutie wrote:
2012-10-06 19:20:05 -0700

halloween is scary i stayin side eatin candy

report
Diamond543
Diamond543 wrote:
2012-10-06 19:01:36 -0700

...we don't celebrate Halloween in Jamaica....I would totally go as an anime charracter. Maybe Hinata from Naruto ^^

report
SamWolfchick
SamWolfchick wrote:
2012-10-06 18:49:44 -0700

Dressing as a rogue Little Red Riding Hood. That's what I decided to call it: rogue...

report
jenjen24
jenjen24 wrote:
2011-11-22 18:41:16 -0800

HAHA , i was Bertha from Fred 4 Halloweeniees Wink

report
anita_9091
anita_9091 wrote:
2011-10-30 15:28:51 -0700

omg...ima vampire...get redy boys! Wink

report
skylight225
skylight225 wrote:
2011-10-29 20:09:06 -0700

OMG the vampire is so adroable

report
back to story
F1067471566140

Scariest Costume For Halloween?

  • A ghost.
  • The masked guy from Scream.
  • Michael Jackson.
  • My math teacher.

related stories

Micro_diy_micro
Still stuck for a Halloween costume? You better get cracking! Halloween is just a day away! Kidzw...
Whether your costume requires a creepy prosthetic, a smoky eye or that perfect “undead” look, her...
Micro_haunted-house-micro
When you think about Halloween what are the first images to come into your mind? Most of us assoc...

Dear Dish-It in the forums

purplelou12
purplelou12 posted in Style:
 I've seen some pretty cool Vans but.........CONVERSE ALL THE WAY!!
reply about 2 hours
Cutiebee12
Cutiebee12 posted in Style:
Converse!!!!!!!!
reply about 7 hours
zee120
zee120 posted in Friends:
you are so true u just lifted up my spirit(;
reply about 16 hours
ginnygator
Ask Joey if he will talk to William for you, to find out what is going on. Say to him "Hey, can you ask William if I went to far with him because if I did tell him that I am sorry, I did not mean to?" That is all of the advice that I can give you for now talk to me if you need anything else.
reply about 18 hours
kidwizkool123
kidwizkool123 posted in Friends:
ya but that isn't quite what I am saying I was just saying that all u really have to do is just be your self to make friends but if you aren't being yourself then they will be thinking that u r someone else and just get the wrong idea!! anyway thx for posting!!
reply about 18 hours