Kw-logo-smaller

Comments

Justin Bieber :: Fun Facts

Think you know everything there is to know about Justin Bieber? Think again! Catch Bieber Fever with Kidzworld’s all-new Justin Bieber Fun Facts! Back to Article

Please login or register to add comments

kelsey35
kelsey35 wrote:
2014-05-03 19:00:30 -0700

i agree im bi and i get bullied alot and i dont care if people dnt like him or not but to me he is one of my idols and he is like a big brther to me

report
MyaOfTheWolves
MyaOfTheWolves wrote:
2014-05-03 19:00:27 -0700

Eww! I don't like him

report
ky1a
ky1a wrote:
2014-05-03 19:00:21 -0700

it wasn't him it was us.so blame our spubitdly

report
niakidder
niakidder wrote:
2014-05-03 18:59:51 -0700

trueeeee

report
kelsey35
kelsey35 wrote:
2014-05-03 18:59:33 -0700

cuz he isnt gay and pepl just accuse him of being gay when he is a really sweet and caring guy

report
sweetiepie15
sweetiepie15 wrote:
2014-05-03 18:57:00 -0700

yeah i hate that god didnt make the world to have ppl get bullied idk about u guys but i think its dumb

report
GhettoBoy965
GhettoBoy965 wrote:
2014-05-03 18:56:22 -0700

why u mad

report
kelsey35
kelsey35 wrote:
2014-05-03 18:55:26 -0700

i hate people who say justin is gay i mean they read one thing saying eh gay and isnt right and then they see pics of him doing gay things on the inter net wich isnt true

report
sweetiepie15
sweetiepie15 wrote:
2014-05-03 18:54:10 -0700

so treat him like he is one just saying

report
sweetiepie15
sweetiepie15 wrote:
2014-05-03 18:53:51 -0700

yeah he has but he still human tho

report
kelsey35
kelsey35 wrote:
2014-05-03 18:53:26 -0700

thank you, the internet isnt alwasy right. justin is the a great guy and we have things in common and he is like an lder brther to me

report
niakidder
niakidder wrote:
2014-05-03 18:52:38 -0700

lol its ok and I'm with u jennifer even tho he's been on the bad side latey

report
sweetiepie15
sweetiepie15 wrote:
2014-05-03 18:52:17 -0700

no im very judgemental srry but hes cute tho i just dont like his gutts

report
kelsey35
kelsey35 wrote:
2014-05-03 18:52:00 -0700

leave justin alone. he didnt doo nything to you. unkless you have actuall profe and not crap from the internet then quit calling him gay he is one f my idols

report
GhettoBoy965
GhettoBoy965 wrote:
2014-05-03 18:51:11 -0700

im sorry

report
gufht
gufht wrote:
2014-05-03 18:50:44 -0700

I HATE U JUSTIN BEIBER

report
Jennifer514
Jennifer514 wrote:
2014-05-03 18:50:28 -0700

So, you don't know why you hate him?

report
niakidder
niakidder wrote:
2014-05-03 18:50:15 -0700

ikr and JUSTIN BIEBER IS NOT GAYYYY OMG PPL STOP SAYING THAT

report
sweetiepie15
sweetiepie15 wrote:
2014-05-03 18:49:04 -0700

i dot hate him for that i dont really now why accually haha to be honest with u and i dont think hes gay hes straight i know that for sure lol

report
GhettoBoy965
GhettoBoy965 wrote:
2014-05-03 18:48:59 -0700

sorry but this is GAYYYYYYYYYY

report
back to story
F1108522508593

Old School or New School - What's Better?

  • Old School!
  • New school rap is way better.
  • I like both.
  • I don't listen to rap music.

related stories

Micro_jb-micro
Pop super star Justin Bieber has just dropped his long-awaited third studio album Believe, featur...
Micro_never say never_micro
Justin Bieber: Never Say Never is a classic story about having a dream and making it happen. Whet...
Micro_justin_micro
We thought it’d be fun to look at the magazine covers Justin Bieber’s appeared on … turns out he’...
Micro_grammys-micro
Fashion at the 2010 Grammy Awards was fabulous. Check out who rocked the red carpet - and who the...
Micro_justin-bieber-micro
Listen to 16-year-old singing phenomenon Justin Bieber and you’ll realize he is light years ahead...

Entertainment in the forums

GawjussGracieex
Disney
reply 26 minutes
Kirarin12
Kirarin12 posted in TV Shows:
Disney!
reply 27 minutes
Kirsteeeeen
Kirsteeeeen posted in TV Shows:
Disney
reply 28 minutes
Kirsteeeeen
Kirsteeeeen posted in Movies:
If I Stay is better, no question about that. :p
reply 29 minutes
Kirsteeeeen
My nickname has been "Miss Anna-rexic" ever since I can remember. Skinny shaming isn't new. Just as people find a way to make one thing bad, they'll find a way to make the opposite negative as well. Shaming anyone on either side of the spectrum is wrong. 
reply 30 minutes