Kw-logo-smaller

Comments

Dear Dish-it: I'm Scared of Middle School

Bubblegum303 asks: "I'm scared for middle school! What should I do to not be afraid?" Back to Article

Please login or register to add comments

-YouunqStunnaa
-YouunqStunnaa wrote:
2012-01-22 20:28:15 -0800

Ihtss Funny How Ppl Talkiinq Ish Ohn Here , But Won't Say Ish Ihn Real Liife , Lmfaoo

report
CantBeGood
CantBeGood wrote:
2012-01-22 20:27:31 -0800

Leah You Need Computer Etiquette On How To Type And Talk Smh You Speakin Jive Talk!

report
Nahi
Nahi wrote:
2012-01-22 20:27:20 -0800

hahahahhhahahahahahhahha josh ur cracking me uhp

report
coolgir
coolgir wrote:
2012-01-22 20:26:34 -0800

1st year Mad

report
CantBeGood
CantBeGood wrote:
2012-01-22 20:26:18 -0800

Leah Sound Like Charlie Browns Teacher "Whaa Whaa Whaa" Ay You Gone Learn Today -Kevin Hart Voice-

report
Nahi
Nahi wrote:
2012-01-22 20:26:11 -0800

truu hahahahahah im juss laughing plus my cuzzin wass writing some stuff bekuzz i was cracking uoppp!!!!!!!!!!1

report
LaLeeYoung
LaLeeYoung wrote:
2012-01-22 20:25:54 -0800

@CantBeGood Ikr nd it probably started over nothin den every1 started jumpin in

report
j _swagg7
j _swagg7 wrote:
2012-01-22 20:25:50 -0800

@smiles who?

report
coolgir
coolgir wrote:
2012-01-22 20:25:24 -0800

i dont see why u ppl scared of middle a lot of u are in middle skool i bet some yalls 1st year in middle skool Annoyed

report
CantBeGood
CantBeGood wrote:
2012-01-22 20:25:05 -0800

I'm Laughin At All the Comments on This

report
CantBeGood
CantBeGood wrote:
2012-01-22 20:24:35 -0800

Lmao I'm Lookin Back On the Comments and I Almost Fell Out My Chair

report
-YouunqStunnaa
-YouunqStunnaa wrote:
2012-01-22 20:23:49 -0800

Thiis Ish Funny A'f , Sowy For Interrupting Y'all Petty Fiight Doe Lmaoo

report
mrsilikealot_1866443
mrsilikealot_1866443 wrote:
2012-01-22 20:22:44 -0800

man bye ill c yall wheneva

report
Nahi
Nahi wrote:
2012-01-22 20:21:59 -0800

u is fake ok 1000%

report
spiceysprinkels
spiceysprinkels wrote:
2012-01-22 20:21:22 -0800

lol to funny

report
j _swagg7
j _swagg7 wrote:
2012-01-22 20:21:20 -0800

We should all leave cuz we cant scrap throught the cpu so wats the point of arguing? Even tho this is funny af

report
CantBeGood
CantBeGood wrote:
2012-01-22 20:21:07 -0800

@LaLeeYoung..Yep..Its A New Year Why Start Off With Petty Ish

report
lauren02
lauren02 wrote:
2012-01-22 20:20:52 -0800

All smiles add. Me n comment me we.need to talk

report
mrsilikealot_1866443
mrsilikealot_1866443 wrote:
2012-01-22 20:19:55 -0800

mane yall dont no if im white or black dang man

report
CantBeGood
CantBeGood wrote:
2012-01-22 20:19:53 -0800

Ay Miss E-thuggin All Smiles Is Back She Finna Make A snitchtape

report
back to story
F1098408539812

Best Thing That Could Happen at School?

  • Getting an A on my math test.
  • Scoring a free soda from the pop machine.
  • My crush asking me out.
  • Having a really good hair day.

related stories

Lots of kids ask Dish-It about going to a new school or middle school. Here’s some info to ease y...
Check out Kidzworld’s review of Can You Get an F in Lunch?, the first book in the How I Survived ...
Check out Kidzworld’s review of Diary of a Wimpy Kid, the hilarious bestselling book by Jeff Kinn...

Dear Dish-It in the forums

loddywho
loddywho posted in Style:
"Cadena" wrote:White shirt with a skull on it and some text on the back that I can't remember, dark blue jeans, black socks, and a wristwatch. HOW DO U ATTACH A PIC TO A POST???
reply about 10 hours
loddywho
loddywho posted in Style:
I'm wearing a plain gray t-shirt with pink-magenta shorts and my hair is tied back in the littlest messiest ponytail you've ever seen! I didn't even tie it with a hair tie, I tied it with my cloth headband! I'm recovering from a cough so that's why I'm so messy XD
reply about 10 hours
GlimmeringSky16
I'm an only child so it really depends on things, they're not strict when it comes to most things. I can wear what I want unless you know, it's like, completely outta question. I can cuss and all, like say one or two "okay-cuss words" around them, just as long as it's not AT them. They're fine with spending money lol, as much as it takes. I don't really ask for stuff, but I get stuff for no reason sometimes. It can be a problem,  cuz I consider it throwing money down the drain. but I'm somewhat grateful. but my parents are also overprotective LOL so I can't go out too far on my own and stuff. "Watch out for weird boys, honey." All that craap, but I guess I can deal with it.
reply about 14 hours
khmybff12
i dont see my dad but my mom is mean.. but sometimes she is nice.  :punk
reply about 14 hours
Sana11
Sana11 posted in Family Issues:
Their normal
reply about 15 hours