-
x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends ff8c072dd79a91c1300f032d674241a8d64367100ffb1f25fa3f9bec4a05319f
Kidzworld Logo

Nanny McPhee Returns Photo Gallery

Aug 12, 2010

Your favorite Nanny has returned! Nanny McPhee Returns hits theaters August 20th!!

Read Kidzworld's preview for Nanny McPhee and watch the trailer here!

Check out these photos of Emma Thompson's fake nose being removed!



Enjoy Kidzworld's Nanny McPhee Digital Coloring Book!!

0 Comments

Related Stories

Micro nanny mcphee micro
Check out the Nanny McPhee Returns Digital Coloring Book!!
Micro nannymcpheemovieposter   micro
Nanny McPhee Returns hits theaters August 20th! Starring Emma Thompson, Maggie Gyllenhaal, Rhys I...
Micro nanny mcphee dvd micro
A nasty looking nanny uses magic to control the behavior of seven bratty little kids in the movie...
Nanny diaries poll

Have You Ever Had a Nanny?

  • Yeah, I have one.
  • I used to have one.
  • Nope, never.
  • No, but I have a babysitter.

Entertainment In The Forums

starb323
starb323 posted in Celebs:
I think she played well as Hermione (You did it right) because when she was sitting at the dinner table as Belle, she just sat there with this scary smirk on her face. Lol  :)
reply 2 days
TornadoJoplin
TornadoJoplin posted in Celebs:
I know my Spelling wasn't great for Hermione, But don't judge lol... Comment who you think she played better!
reply 2 days
KuteDoll14
KuteDoll14 posted in Celebs:
E pagli chinte parli send me a friend requestur dear Kamolinee. I like jb b cuz of his voice but his hair cut is horrible his hair looks like ####
reply 2 days
boredlol
Does Pokemon Adventures count? If it does, then thats it!
reply 2 days
drowning
drowning posted in Latest Trends:
EXID: >> 아예 (Ah Yeah) and Up & Down. Uniq: >> Best Friend and Luv Again. Twice: >> Knock Knock and OOH-AHH하게. BTS: >> I NEED U and Fire. Red Velvet: >> Dumb Dumb. VIXX: >> Error and 저주인형 (VOODOO DOLL) BTOB: >> MOVIE. Dynamic Duo: >> Nosedive. CL: >> Hello B----es and 나쁜 기집애 (THE BADDEST FEMALE). Got7: >>  A, Girls Girls Girls, If You Do, Just Right. BIG BANG: >> Who You?, F--- It, Last Dance, BAE BAE, Zutter, Let's Not Fall In Love, Bang Bang Bang, Sober, Ringa Linga, Heartbreaker, Good Boy, Fantastic Baby. Zion.T: >> No Make Up, Click Me, Eat, The Song, Complex. Mad Clown: >> Lost Without You. EXO: >> Lotto, Overdose, Call Me Baby. 24K: >> Superfly and Still 24K. BLACKPINK: >> 붐바야. Boys Republic: >> Get Down. 2NE1: >> Gotta Be You. Beyond the History: >> Might Just Die. 4Minute: >> Crazy.
reply 3 days