Kw-halloween-logo-small

Comments

How to Make Your Teachers Like You

Find out how to impress your teachers from the get-go with these back-to-school tips. Kidzworld's got the scoop. Back to Article

Please login or register to add comments

kinkin11
kinkin11 wrote:
2011-05-13 05:27:08 -0700

my teachers give me alot because I do alot

report
kinkin11
kinkin11 wrote:
2011-05-13 05:27:08 -0700

my teachers give me alo9t because I do alot

report
meganiumgirl11
meganiumgirl11 wrote:
2011-05-06 08:15:33 -0700

Yeah, ha ha ha katie. Tongue Out

report
hottiesingle10
hottiesingle10 wrote:
2011-05-05 22:33:30 -0700

i m a class clown and i will stay that wayBig Grin

report
❤GracieLaura❤
❤GracieLaura❤ wrote:
2011-05-05 21:32:22 -0700

My teachers all hate me and i hate them.
I have an attitude problem.
Gooodd timess
My teachers are all
Dogs ! Wink

report
sugarplum12
sugarplum12 wrote:
2011-05-05 10:18:05 -0700

U know like ms freeman u do I like freeman and mccoy

report
ilybabycuz
ilybabycuz wrote:
2011-05-05 09:11:26 -0700

and she hate on the way i dress

report
ilybabycuz
ilybabycuz wrote:
2011-05-05 09:11:12 -0700

i dnt like my teacher her name ms.laley she digusting

report
MIZZ-T
MIZZ-T wrote:
2011-05-05 06:20:48 -0700

i dont like ms.freeman,bertling

report
MIZZ-T
MIZZ-T wrote:
2011-05-05 06:20:15 -0700

lol mean

report
sugarplum12
sugarplum12 wrote:
2011-05-05 06:00:37 -0700

i like mmost of my teachers alll you have to do is be good that is how my teachers like me

report
anthony4558
anthony4558 wrote:
2011-05-05 04:46:17 -0700

idk butt teachers get on mii got damn nerves wit they ugly azzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

report
charlotte groom
charlotte groom wrote:
2011-05-04 21:07:40 -0700

i'm in my teachers good book and im in my last year of junior high

report
lilavymoney
lilavymoney wrote:
2011-05-04 13:05:40 -0700

The HATERS are my stupid TEACHERS

report
lilavymoney
lilavymoney wrote:
2011-05-04 13:04:50 -0700

Don't be HATERS losers

report
lilavymoney
lilavymoney wrote:
2011-05-04 13:01:32 -0700

OMG my teacher me cuz the stuff i wear what ever i wear thats she mood its stupid i hate my teacher Grin

report
new_new78
new_new78 wrote:
2011-05-04 12:18:03 -0700

o mii teacherz dnt care wat we do

report
ocalais147
ocalais147 wrote:
2011-05-04 12:09:39 -0700

My english teacher hate me cuz when she start yelling at me fuhh no reason I get mad 2,and she says I have a attitude...OMG!! But my french teacher like me! : )

report
usesomebody101
usesomebody101 wrote:
2011-05-04 11:59:28 -0700

My teachers arent bad but would it kill them to shut up every once in awhile?!

report
new_new78
new_new78 wrote:
2011-05-04 11:56:26 -0700

i dnt like none of mii teachers all dey want is there pay check on friday.....

report
back to story
Poll

Best Gift to Give Your Teacher?

  • An apple.
  • A box of chalk.
  • Chocolates.
  • Flowers.

related stories

Micro_locker style micro
Show off your style and organize your locker with these back to school tips on Kidzworld.
Micro_s micro
By bike, by canoe, by ice skates, by sneakers… they’re all fun fit ways to get to school. All rig...
Micro_backtoschoolcelebs-gallery-miley
All your favorite teen celebs, like Miley Cyrus, the Jonas Brothers, Selena Gomez and more are tr...
Micro_middleschool_micro
Bubblegum303 asks: "I'm scared for middle school! What should I do to not be afraid?"

Random in the forums

american_brit
Haha ^-^ Thanks guys!
reply 4 minutes
Batman_Da_Baee
hi my name is ash((not my rl name lol its what i like to be called)) ... add my to find out more :)
reply 7 minutes
jordand08
Nice. Good job
reply 24 minutes
AlphaT
Wow. That was beautiful! :) 5/5
reply 29 minutes
shae508
shae508 posted in Say Anything:
-blows ballons- READY!
reply 29 minutes