Kw-logo-smaller

Comments

Dish It’s Hall of Shame

Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to submit your most mortifying, turn-your-face-red moment of all time – you know, the stuff you thought you’d never live down! Back to Article

Please login or register to add comments

xXxMyChEeS3xXx
xXxMyChEeS3xXx wrote:
2011-09-22 11:58:10 -0700

OMG i remember when i broke up with my boyfriend in 4th grade there was another hot dude and i laughed THE MOST EMBARRASSING LAUGH EVER and then everyone laughed at me omg -slaps face-

report
iamthetypeofgurluwant22
iamthetypeofgurluwant22 wrote:
2011-09-21 17:04:07 -0700

and i thought i had bad moments but some of mine are worse then that

report
smoosh45
smoosh45 wrote:
2011-09-20 00:13:51 -0700

lol hall of shame is funny Devil

report
funnycakegirl212
funnycakegirl212 wrote:
2011-09-10 23:33:30 -0700

hall of shame is my fave article to read smile

report
CookieDevil
CookieDevil wrote:
2011-09-09 12:30:27 -0700

xD

report
CookieAngel
CookieAngel wrote:
2011-09-09 12:30:17 -0700

HSM14: Thank You, Thank You VERY Much... That kid was me. HeHe... *Slaps Forehead* :P

report
SELENAGOMEZ1FAN
SELENAGOMEZ1FAN wrote:
2011-09-08 16:26:53 -0700

i like celeb gossip!!!! its so fun

report
coritz
coritz wrote:
2011-09-06 16:19:44 -0700

my favorite is water woes

report
anna wus here
anna wus here wrote:
2011-09-05 11:26:24 -0700

this stuff is funny i like watching people get embarrased

report
Tyler Rose
Tyler Rose wrote:
2011-09-05 11:22:45 -0700

i love this crap

report
hsm14
hsm14 wrote:
2011-09-04 20:28:26 -0700

i love the one where the kid fell in the toilet

report
CookieDevil
CookieDevil wrote:
2011-09-03 04:18:42 -0700

CookieAngel: Which one is it? :3 Comment me smile

report
CookieAngel
CookieAngel wrote:
2011-09-01 19:31:32 -0700

OMG Dear Dish-It ACTUALLY Submitted My One... LOL! :P

report
shimmiwim1
shimmiwim1 wrote:
2011-09-01 14:12:55 -0700

lol that's hilarios! how did everyone else react to THAT?

report
queeniyana
queeniyana wrote:
2011-09-01 13:27:18 -0700

ok im not telling

report
gymnastics85
gymnastics85 wrote:
2011-09-01 11:04:27 -0700

i was in gymnastics glass and did the middle splits and accidently farted

report
Baby260
Baby260 wrote:
2011-09-01 10:04:04 -0700

not so funny but good....(:

report
TalkToMe56_1847391
TalkToMe56_1847391 wrote:
2011-09-01 09:49:46 -0700

this is NOT funni . so , ihm the number one thumbs down

report
SMELLIT!
SMELLIT! wrote:
2011-08-31 16:19:40 -0700

i passed out when this dude ask me out because i didnt eat for like 2 days!
it was embarrasing cause he thought it was for him! lmao!

report
CookieDevil
CookieDevil wrote:
2011-08-31 16:00:17 -0700

Wow, awesome! Big Grin

report
back to story
F1012353340681

Hall of Shame - Pick the Winner!

  • Getting caught singing the Frosted Flakes song.
  • Getting caught by your crush singing a goofy song.
  • Losing your tankini in front of your BF's friends.
  • Having people think you said you like a dorky guy.

related stories

Micro_hall of shame_micro
Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to...
Micro_hall of shame_micro
Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to...
Micro_shame_preview
Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to...

Dear Dish-It in the forums

Jelly3
Jelly3 posted in Style:
Neither. 
reply about 2 hours
CandyDreamer
CandyDreamer posted in Style:
50/50 idk im sorry
reply about 2 hours
cute_amy18
cute_amy18 posted in Style:
Kind of a mixture  :)
reply about 2 hours
jdawg47
jdawg47 posted in Style:
It doesn't effect me,  really. I mean come on, people should have some freedom in what they wear. Clothing is used as a way to express oneself. Without any words being spoken.
reply about 3 hours
RawrImacat
RawrImacat posted in Style:
If it's not exposing anything, then why not?
reply about 3 hours