Kw-logo-smaller

Comments

Holiday Party Looks for Boys

The holiday season means that everyone gets to dress up and look sharp, but you want to look cool as well (and not just because it’s winter). Check out these party looks for boys to get some ideas on how to look handsome for the holidays at your next get-together. Back to Article

Please login or register to add comments

rayjohn
rayjohn wrote:
2013-09-30 10:42:24 -0700

smile

report
mj2k12
mj2k12 wrote:
2013-07-04 11:45:07 -0700

right he was not swaging it well it so well

report
lil shaun1
lil shaun1 wrote:
2012-03-28 12:25:09 -0700

dat shidd fresh it depends on how you rock it tho like i wear sweaters like da first won but jus da shoes i aint feelin other din dat ill put my swaqq to it

report
Song lover
Song lover wrote:
2012-03-02 08:46:39 -0800

lame

report
taylortot10000
taylortot10000 wrote:
2012-01-01 15:26:06 -0800

dis IS SOOOOO weird....and i think we all know how to tie a tie.....

report
rockernova
rockernova wrote:
2012-01-01 15:16:59 -0800

that not cool

report
I believe in dreaming!
I believe in dreaming! wrote:
2011-12-22 14:08:20 -0800

even I know how to tie a tie LOL

report
Ms. Royal237
Ms. Royal237 wrote:
2011-12-17 14:38:12 -0800

dis is so stupid

report
star40333
star40333 wrote:
2011-12-15 15:20:28 -0800

haha

report
cheesecrackersandmilk
cheesecrackersandmilk wrote:
2011-12-14 08:17:53 -0800

thats funny some of them r probly girls Tongue Out

report
angelboo
angelboo wrote:
2011-12-13 07:22:50 -0800

wowow dis dont make no sence

report
switgurlyaj
switgurlyaj wrote:
2011-12-12 03:23:10 -0800

it's aboat justin bieber

report
switgurlyaj
switgurlyaj wrote:
2011-12-12 03:20:24 -0800

u r right karen!!!!!i hate him now!!!!because he love selena gomez n he kiss on her mouth!!!! Frown

report
karen31
karen31 wrote:
2011-12-11 18:43:49 -0800

This is stubid

report
starwire
starwire wrote:
2011-12-11 15:01:50 -0800

this is good for boysss

report
A-N-A-Z-H-I-A
A-N-A-Z-H-I-A wrote:
2011-12-11 14:15:33 -0800

wow love it i guess its ok now they need snapback swag

report
jeniya1234
jeniya1234 wrote:
2011-12-11 05:57:18 -0800

lol lol lol lol lol

report
Nealmonte
Nealmonte wrote:
2011-12-11 05:09:06 -0800

I like that cardigan and those jeans. XD

report
PaulineKate
PaulineKate wrote:
2011-12-11 04:59:29 -0800

LMFAO . Mann , now they are telling guys how to dress ? x)

report
M e g h a n  -
M e g h a n - wrote:
2011-12-10 21:10:01 -0800

any guy that wears a scarf is a hot guy.

report
back to story
Poll

Favorite Winter Coat Style?

  • Wool peacoats - they're cute and warm.
  • Puffy jackets.
  • Bomber jackets.
  • Anything with fleece.

related stories

Micro_st.nicholas-micro
Before there was Santa Claus, there was Saint Nicholas, known traditionally as the “bearer of gif...
Micro_mariah carey-micro
Christmas is almost here, but you don’t want to listen to same boring old carols again, or do you...
Micro_gifts micro
Here at Kidzworld we know how difficult it can be to find the perfect Christmas present for your ...

Dear Dish-It in the forums

Pokemonfan101
Pokemonfan101 posted in Friends:
once some1 in my class i hated peed in my best friend's drink bottle i was so mad if the teacher wasnt there he would have been killed by ME! he got in so much trouble and was kept down a year and then expeld! he was evil! evil i say EVIL
reply about 7 hours
american_brit
american_brit posted in Friends:
You really like this guy :p Hmm... my guess is that he does, in fact, like you -props to you chica! (: However, I can not be positive. From what I can see, you really have two options here (okay, I suppose there are more...): 1. You can wait. If he does like you, he'll let you know eventually. From your description it seems that he might be a little shy when it comes to such feelings.I could be wrong...- but if he truly does, he'll be able to overcome that. Note: A friend's looking at you they'll probably continue to do so after you've turned to look at them. Guys who like you often turn away or make funny faces (friends make faces as well). It  really depends on their personality.    2. Talk to him. It'd probably be hard, but  (ehhh... I'll have to continue later...) 
reply about 10 hours
shae508
shae508 posted in Family Issues:
Punch him. I'm kidding, don't hit.  Now, I WOULD suggest talking to him, but people had alredy done that. so here's the devil way to do it. :devil 1. Eat all HIS food and yours, give him a taste of his own grape-flavored medicine. 2. Next time he's out steal back your's and your mother's speakers. 3.  Refuse to do your chores too, when your parents question it, just say if your brother doesn't have to do it, then you don't have to either. there, hope this helps. :) For more devil tips go to. BLAHBLAHNOTREALWEBSITE.FAKE.
reply about 17 hours
getreal62
my mum always is crying qnd she thinks that whatever she does is not good enough for us :(
reply 1 day
werewolf7
He is younger.
reply 1 day