Kw-logo-smaller

Comments

Dear Dish-It: Why Did He Dump Me?

L8 asks: “My BF recently dumped me for no reason, but we still see each other every day at school. When I asked if we could still be friends, he refused. What did I do wrong?” Back to Article

Please login or register to add comments

Cali_KiddSooFresh
Cali_KiddSooFresh wrote:
2012-07-24 12:49:51 -0700

but forreal thoe im just waitin on my girl to cashh outtt! HAHAHAHAHA

report
Cali_KiddSooFresh
Cali_KiddSooFresh wrote:
2012-07-24 12:49:40 -0700

but forreal thoe im just waitin on my girl to cashh outtt! HAHAHAHAHA

report
KaylaSwaqqDopee
KaylaSwaqqDopee wrote:
2012-07-24 12:49:28 -0700

Can Yall Stop.... ?

report
Ashlee!!!!DimpLESS!!!!!
Ashlee!!!!DimpLESS!!!!! wrote:
2012-07-24 12:49:22 -0700

yall blowin up my news feed

report
Cali_KiddSooFresh
Cali_KiddSooFresh wrote:
2012-07-24 12:49:09 -0700

hahahahahahahahahahahaha mannnn its hottt yall uhhhhhh what do yall wanntt i wannt sum ice cream with sum sprinkles on top and sum cherrys hahahahahahaha my favorite thats what her p**uyy taste like smh i eat it everyy morning like sum cold pizza hahahahaha

report
Cali_KiddSooFresh
Cali_KiddSooFresh wrote:
2012-07-24 12:48:59 -0700

hahahahahahahahahahahaha mannnn its hottt yall uhhhhhh what do yall wanntt i wannt sum ice cream with sum sprinkles on top and sum cherrys hahahahahahaha my favorite thats what her p**uyy taste like smh i eat it everyy morning like sum cold pizza hahahahaha

report
Princetonlady143
Princetonlady143 wrote:
2012-07-24 12:48:48 -0700

@KENYA WHT DID U SAY TO HER WHEN SHE SAID THT SHE DONT GET DUMPED

report
trayonna12
trayonna12 wrote:
2012-07-24 12:48:05 -0700

Y'all fighting over some stuip shiid pllzz just stop

report
Kenya weezzy baby
Kenya weezzy baby wrote:
2012-07-24 12:47:13 -0700

微tch。。。。

report
-RissaaBhoo ' ♥
-RissaaBhoo ' ♥ wrote:
2012-07-24 12:46:34 -0700

@Cali Whoo Baee!?!?!

report
~Dont.Fall.In.Love
~Dont.Fall.In.Love wrote:
2012-07-24 12:46:18 -0700

@Princeton she wass likee i dont get dumped i dump first and ALL i said was that aint good
Likee tha only reason i said thaat is cause its true if you trynaa dump a guy b4 he dump yu then youre gettin nowhere he culdaa benn tha one buh yu dumped him so he wouldnt dump you idk i jus think thass dumb but thass my opinion and i dnt hold my mouth for nobody thass it
but i aint fightin haha

report
Princetonlady143
Princetonlady143 wrote:
2012-07-24 12:45:52 -0700

@CALI WHO R U TALKIN TO SAYING U WANNA LICK SOME ICE CREAM LOLZ

report
Ashlee!!!!DimpLESS!!!!!
Ashlee!!!!DimpLESS!!!!! wrote:
2012-07-24 12:44:32 -0700

Kenya u always arguing with someone like stfu

report
-RissaaBhoo ' ♥
-RissaaBhoo ' ♥ wrote:
2012-07-24 12:44:07 -0700

@Cali Wtff Yhuu Meann????!!

report
Cali_KiddSooFresh
Cali_KiddSooFresh wrote:
2012-07-24 12:43:53 -0700

I WANT SUM ICE CREAM BABE CAN I LICK YO ICE CREAM BABE HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

report
Princetonlady143
Princetonlady143 wrote:
2012-07-24 12:43:41 -0700

@DONT FALL IN LUV WHT DID U SAY WHT WAS UR OPINION

report
Cali_KiddSooFresh
Cali_KiddSooFresh wrote:
2012-07-24 12:43:38 -0700

I WANT SUM ICE CREAM BABE CAN I LICK YO ICE CREAM BABE HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

report
Cali_KiddSooFresh
Cali_KiddSooFresh wrote:
2012-07-24 12:43:06 -0700

HAHAHAHAHAHA I WANTT SUMM ICE CREAM BABE HAHAHAHAHAHA CAN I LICKK YO ICE CREAM BABE HAHAHAHAHAHAHHA

report
~Dont.Fall.In.Love
~Dont.Fall.In.Love wrote:
2012-07-24 12:43:02 -0700

@Kenya: Haha You Said You GOn SHow Me tHoee !! Haha Alright Jump Through Yo Screen And Come Ova Here and Show me ! I Said No disrespect i aint mean to start nunn so likee chill tf outt hahaha cause i promise you cant do nuun ovaa noo intetrnet sooo Be DONE ! ahaaa GoodBye Have A Nice Day ! Lol

report
Angelo:3
Angelo:3 wrote:
2012-07-24 12:41:33 -0700

Don't date until your atleast 17. Word of wisdom. Only bad things come from dating under that. BYEE

report
back to story
F1122316517328

Have You Ever Been Dumped?

  • Yes - it sucks.
  • No - I'm always the one doing the dumping.

related stories

I was with my boyfriend for 7 months and one day he just dumped me when I got to school in the mo...
I dated a guy, but we broke up because he said he didn't want a girlfriend. Now he's going...
It's very close to Valentine's Day and my boyfriend dumped me cuz he thought I was chea...

Dear Dish-It in the forums

Cataclysm_Destruct
I'd also shift the blame onto the parents. It's disgusting and appalling to know that parents don't care about their own child's wellbeing. 
reply about 6 hours
katieee123_
katieee123_ posted in Friends:
"Charulata" wrote: "katieee123_" wrote: I'm not going to judge her, it was most likely her parents fault. Poor girl. I'm sorry , But I don't think it's her parents fault. Her parents didn't tell her do anything with anyone , She did. Her parents isn't involved in this case!!  She's 13. Kids that age base some of their decisions off of what their parents say. Her parents should have told her what's right and what's wrong, which they most likely didn't do since apparently they didn't care.
reply about 6 hours
SpecialProblem
SpecialProblem posted in Friends:
how are you helping me at all :/
reply about 11 hours
Jelly3
Jelly3 posted in Style:
A red tee and three fourths. 
reply about 11 hours
GottaLoveDance
GottaLoveDance posted in Friends:
"9bella" wrote:You could invite another friend to walk with you guys. thanks for the comment
reply about 11 hours