Kw-logo-smaller

Comments

Zac Efron is “The Lucky One”

Kidzworld is in Beverly Hills talking with cutie Zac Efron and Taylor Schilling the stars of the romantic movie The Lucky One. Back to Article

Please login or register to add comments

beautifulme40
beautifulme40 wrote:
2012-08-12 17:57:21 -0700

Mann i wanna see this movie soooo bad

report
nte4
nte4 wrote:
2012-05-28 15:41:51 -0700

his movie the lucky one waz amazing

report
nte4
nte4 wrote:
2012-05-28 15:41:21 -0700

i love him

report
oreolvr101
oreolvr101 wrote:
2012-05-17 14:32:40 -0700

cant wait to watch this movie! its looks so goodsmile

report
dotheprettygirlrock
dotheprettygirlrock wrote:
2012-04-18 15:41:40 -0700

this movie looks soo good!

report
Cree Lady_1622740
Cree Lady_1622740 wrote:
2012-04-18 10:34:16 -0700

This movie is amazing!

report
jessbabe73
jessbabe73 wrote:
2012-04-18 09:00:54 -0700

zac is gawjuss but not with a beared xx

report
PoCkY_sTaR
PoCkY_sTaR wrote:
2012-04-17 19:54:18 -0700

ZacEffron!C;

report
onyx_rox
onyx_rox wrote:
2012-04-17 19:53:47 -0700

I Can't Wait To See This Movie.!(;♥

report
VaUgHn_LoVeS_yOu
VaUgHn_LoVeS_yOu wrote:
2012-04-17 17:53:12 -0700

LOL its like the other movie I forgot whats it called But LOL I kinda like this too ^-^

report
taylorgang&paperplanes.
taylorgang&paperplanes. wrote:
2012-04-17 16:58:11 -0700

i want a love like this.

report
- K a t h e r i n e_2071220
- K a t h e r i n e_2071220 wrote:
2012-04-17 16:24:51 -0700

I Can't Wait To See This Fhucin Movie c;
Zac Effron Is Sexaay c;

report
MizzyDizzy
MizzyDizzy wrote:
2012-04-17 10:35:43 -0700

i love him. :P xD

report
dj latifa
dj latifa wrote:
2012-04-17 06:35:08 -0700

ya this movie is incredible i cant wait for it and @NeonMermaid i also cant wait for "Think like a man" it is hilarious smile

report
NeonMermaid
NeonMermaid wrote:
2012-04-17 01:09:24 -0700

Bleh.! His Aight. But who's gonna be watching "Think like a Man" instead.? I know I AM.!!
LOL.

-Brooke.

report
TeamCullen
TeamCullen wrote:
2012-04-16 22:29:32 -0700

Omg, he does! When I said he looks older my cousin got upset and she was like "Oh just because he grew a beard, officer take him away" she acts like a real b when I'm there.

report
crazyprincess!
crazyprincess! wrote:
2012-04-16 22:15:09 -0700

his face has changed , he looks like a dad now :P

report
{Rylee Bhooskie Serenity}_2002930
{Rylee Bhooskie Serenity}_2002930 wrote:
2012-04-16 19:46:46 -0700

- Uhhh??? Reaalllyy Donnt Likee Himm Likee I Usedd Too

report
mzbieber414_2097180
mzbieber414_2097180 wrote:
2012-04-16 19:44:07 -0700

me to

report
hellokitty_0123
hellokitty_0123 wrote:
2012-04-16 19:38:12 -0700

lol i wann c da muvieeBig Grin

report
back to story
Poll

Fave Zac Efron Flick?

  • Hairspray.
  • High School Musical.
  • High School Musical 2.
  • I can't wait for High School Musical 3.

related stories

Micro_lilymirror-mirror-mic
Kidzworld’s EXCLUSIVE INTERVIEW with Lily Collins the smart, tough yet girlie Snow White star of ...
Micro_zac-efron-lorax-mic
Zac Efron talks young love and his lead character in “The Lorax”!
Micro_zac_micro
Kidzworld kicked it at the beach in Marina, Del Rey, CA, with gorgeous mega-star Zac Efron, who ...
Micro_zac-efron-micro
You swooned over him in Summerland but you fell in love watching High School Musical. Get the 411...

Entertainment in the forums

PrincessSab
PrincessSab posted in Celebs:
Before Miley Cyrus didn't smoke or wear inappropriate clothing or make songs that are.......... different than the other songs that Miley used to make. Compare "Can't Be Tamed " with "The Climb"? And Now she smokes! Exactly She Twerks I Hate Da New Miley But I Used Be A Fan Of Her U Knw Before She Changed Into dis .......,. U Knw she used 2 ma role model  y 
reply about 2 hours
xotakuangel
xotakuangel posted in TV Shows:
In the very last episode Robin says that her and Barney got divorced. Then Ted got married to Tracy (the mother). But then later on she got sick and died. Then Ted said the end to the kids but the kids said that why would he tell a story if the mother is barley even in it... So then they told him to go call Robin and then Ted, re-stole the blue french horn for her and they got married i guess. c: so yeah.
reply about 4 hours
yogurtiscool
yogurtiscool posted in TV Shows:
MIDGETS LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO
reply about 4 hours
Crisanna
Crisanna posted in Celebs:
when i was younger i liked the old Miley , but i don't now. And i don't like the new Miley, i think she's just putting herself and showing off too much of her body. i guess my answer is the old Miley, because she's better than the new one, in my opinion.
reply about 4 hours
yogurtiscool
yogurtiscool posted in Celebs:
I nover like miley sirus that bad infuencer
reply about 5 hours