Kw-logo-smaller

Comments

Movie Review: Diary of a Wimpy Kid: Dog Days

We check out the 3rd “Wimpy” movie which combines two books Back to Article

Please login or register to add comments

dub305003
dub305003 wrote:
2012-08-25 20:49:30 -0700

daummm

report
LowerMotto12
LowerMotto12 wrote:
2012-08-25 20:49:24 -0700

WTF DAMN AINT NO BODY PARENTS IN HERE SO JUST STFU DAMN

report
MBBARBIE
MBBARBIE wrote:
2012-08-25 20:49:23 -0700

shutup trix

report
MBBARBIE
MBBARBIE wrote:
2012-08-25 20:49:02 -0700

@_swagg stfu

report
Princetonlady143
Princetonlady143 wrote:
2012-08-25 20:49:00 -0700

Yall wanna fight take it to da comments so yall fight can be private man these fights happen everyday lol

report
wade-is-a-beast
wade-is-a-beast wrote:
2012-08-25 20:48:50 -0700

@ultimate u dreaming? BEAT ME UP LOOOOOOOOLLLL

report
loveyouifyouletme23
loveyouifyouletme23 wrote:
2012-08-25 20:48:40 -0700

dont fight on a kids article page lol

report
-Swaqq'sOfficial-
-Swaqq'sOfficial- wrote:
2012-08-25 20:48:02 -0700

can yall plz stfu and thank you@PrincessLady143

report
UltimateWarrior300
UltimateWarrior300 wrote:
2012-08-25 20:48:01 -0700

@wade ayee bruhh chill dont be tellin my sis what to do cuz i will beat yo a** like realtalk seat yo lame a** down somewhere cuz didnt nobody told you comment on this in the first place soo gone bout yo business

report
Princetonlady143
Princetonlady143 wrote:
2012-08-25 20:47:50 -0700

hey

report
MBBARBIE
MBBARBIE wrote:
2012-08-25 20:47:22 -0700

@princetonlady heey bestie

report
Princetonlady143
Princetonlady143 wrote:
2012-08-25 20:46:56 -0700

OMG yall stop fightin

report
Beerocker1030
Beerocker1030 wrote:
2012-08-25 20:46:05 -0700

@wade preech to the chior lol Big Grin ~

report
MyLeftDimple
MyLeftDimple wrote:
2012-08-25 20:46:05 -0700

@wade not even for me?

report
MyLeftDimple
MyLeftDimple wrote:
2012-08-25 20:45:35 -0700

@shantell lol ikr!

report
shantellpretty_2162856
shantellpretty_2162856 wrote:
2012-08-25 20:45:09 -0700

ayye umm all of yall need to STFU !!! lol juss playing just playingg

report
wade-is-a-beast
wade-is-a-beast wrote:
2012-08-25 20:43:09 -0700

If u can't clown then GTF outa here fuccckkk i aint shutting up 4 no1

report
wade-is-a-beast
wade-is-a-beast wrote:
2012-08-25 20:42:32 -0700

@beebee she aint ur girl either stfu and let her handle her own shidd

report
BeeBeeSooCole❤_2235409
BeeBeeSooCole❤_2235409 wrote:
2012-08-25 20:42:24 -0700

@MyLeftDimple thnx gurl im just doing what's right

report
BeeBeeSooCole❤_2235409
BeeBeeSooCole❤_2235409 wrote:
2012-08-25 20:41:48 -0700

@wade uh bruh who is your girl ? cause victoria aint

report
back to story
Diary_poll

Out of all the potential social school landmines, which one would you most likely wish to stay clear off?

  • Wedgies
  • Nuclear Cooties
  • Festering Cheese
  • Bullies

related stories

Micro_zachary-gordon-in-diary-of-a-wimpy-kid-dog-days-mic
The star of “Diary of a Wimpy Kid: Dog Days” has had his own bummer summer!
Micro_diary-micro
The world's largest camping read along is this Friday(July 27th), with some of the kids in DIARY ...
Micro_diary-micro
What is your favorite summer activity? Find out what Greg Heffley get's up to this summer in Dia...
Micro_chloe moretz-micro
Chloë Moretz captivated film-goers in Let Me In and Diary of a Wimpy Kid. Get ready to have the 1...
Micro_wimpykid-mic
“Wimpy Kid” star Zachary Gordon tells Kidzworld about school, embarrassing moments and “Rodrick R...

Entertainment in the forums

Starlifeee123
Starlifeee123 posted in Celebs:
Lol neither
reply about 3 hours
Wonderful787
Wonderful787 posted in Celebs:
slap 4 ever :P till his face is black & blue
reply about 3 hours
shae508
shae508 posted in Latest Trends:
Ooohhh yeah I was talking about the song. It's not good for kids at all, which is why it shouldn't be on this site.
reply about 7 hours
Chrisdelghetto
oh the song!,thought ur taking about the dance,i was talking about the dance not the song cuz the song says the n word a lot another bad word but im talking about the dance not the song 
reply about 7 hours
shae508
shae508 posted in Latest Trends:
The fact that you're cussing me out proves that you're the sensitive one. not me :) I was just stating my opinion  . Now since you want to be a baby and curse when you get upset. Maybe you get off the forums and go back to listening your 'music'. Have a nice day. :)
reply about 8 hours