Kw-logo-smaller

Comments

Dear Dish-It, I'm Nervous About My First Kiss

I've had a lot of boyfriends, but I've never kissed one before. I'm scared that I'll get nervous when it finally happens. Back to Article

Please login or register to add comments

manamanaa
manamanaa wrote:
2013-02-10 08:19:55 -0800

probably! i dont think kissing is fun for teenegers is not good maybe untill u r married u can kiss u r husband or wife

report
Nasafi
Nasafi wrote:
2013-02-10 08:08:40 -0800

I am planning to also hav my first but I doesn't seem scary if dat person is who u like. Your heart will start beating hard when u get closer but when your lips touch, u will get into a romance trance and will never want to stop kissing. Gud luck with yours whiles I figure how 2 get mine. Take a pic. I would Love to see it okay. Best of luck. Ur friend NASAFI. smile

report
disney11
disney11 wrote:
2013-02-10 06:35:12 -0800

yeah it is fun

report
Obeybriswag
Obeybriswag wrote:
2013-02-10 05:16:54 -0800

Ur first kiss is scary but.........

report
nahomi173
nahomi173 wrote:
2013-02-10 05:06:07 -0800

lol

report
manamanaa
manamanaa wrote:
2013-02-10 03:41:37 -0800

i never had a kiss before and i dont think its fun

report
liz18835
liz18835 wrote:
2013-02-10 00:50:29 -0800

My first kiss was in 6 grade behind the school going to the bus

report
Jr edu rich kid
Jr edu rich kid wrote:
2013-02-10 00:37:37 -0800

my first kiss was with my bff we was at a teen club

report
zeke28
zeke28 wrote:
2013-02-09 23:16:34 -0800

first kisses r always fun

report
GROUND LOW FLOW_2331774
GROUND LOW FLOW_2331774 wrote:
2013-02-09 23:11:32 -0800

U WERE IN A TREE O.o LOL

report
all-urs
all-urs wrote:
2013-02-09 23:10:38 -0800

First kiss was in forth grade... in a tree

report
sweetlysweet100
sweetlysweet100 wrote:
2013-02-09 23:06:44 -0800

ha first kiss was an attack. first REAL kiss was on fathers day

report
be mines foreveaa!
be mines foreveaa! wrote:
2013-02-09 23:03:42 -0800

pahahaha

report
mizzbeauty247
mizzbeauty247 wrote:
2013-02-09 23:03:24 -0800

mhm in kindgarden under the big tree wit mii first crush named ......... i forgot but yea its was sweet ..... i think idk lol

report
GROUND LOW FLOW_2331774
GROUND LOW FLOW_2331774 wrote:
2013-02-09 23:03:21 -0800

4TH GRADE #THUG LIFE LOL

report
nahomi173
nahomi173 wrote:
2013-02-09 22:55:46 -0800

In KindergArden. With a guy named marcos i think

report
be mines foreveaa!
be mines foreveaa! wrote:
2013-02-09 22:54:02 -0800

lmao

report
GROUND LOW FLOW_2331774
GROUND LOW FLOW_2331774 wrote:
2013-02-09 22:47:13 -0800

LOLOL IN SECOND GRADE GIRLS WERE NOT CUTE I PREFERRED LEGOS LMAO

report
be mines foreveaa!
be mines foreveaa! wrote:
2013-02-09 22:41:56 -0800

well it because you couldnt get a kiss a 2nd grade because your like .........uhm......nevermine
zeke28

report
zeke28
zeke28 wrote:
2013-02-09 22:39:51 -0800

5th grade, grew up too fast lol

report
back to story
F1098406187375

Have You Had Your First Kiss?

  • I had my first kiss a long time ago.
  • Yeah, I just recently got my first kiss.
  • Nope. Still waiting.
  • I'm not interested in kissing yet.

related stories

Dear Dish-It in the forums

xXlove-bugXx
xXlove-bugXx posted in Style:
Ive noticed everyone is trying to be "country" or "redneck" all of sudden. I just dont get it i mean im dating a redneck but the difference is hes a real redneck, hes lived in the country and knows how to ride a horse and fish. But alot of people nowadays are trying to say their country or redneck because they listen to bands like "Florida Georgia line" and i just dont understand it, its not a fashion statement its a lifestyle. What are your opinions on it?
reply 8 minutes
Fluffydragonpuppy
My parents are about an 8. I put a lot of care and effort into my schoolwork, so they'd only take away my privileges (phone, internet, DS) if I wasn't trying. But, I give it my all, and behave in general, so they're pretty easy. However, I knew this girl in home and careers class last year who got her phone taken away because her grade point average was 3.4 instead of 3.66.
reply about 2 hours
penguinlover10
penguinlover10 posted in Friends:
I have a friend but i feel like she spends more time with another one of my other friends. I think she wants a best friend. Is she really by best friend i mean i have a better BFF anyway.
reply about 3 hours
penguinlover10
Try to see if you can meet them in person again and ask William if he had fun in New York. I'm sure he doesn't hate you, he probably ust didn't have the thie to reply.
reply about 5 hours
sambunny02
sambunny02 posted in Friends:
No problem I'm glad to do it and the advice was great.
reply about 9 hours