Kw-logo-smaller

Comments

Becoming Prom King and Queen

If you not only want to look like a prom king or queen, but also want to be the king or queen of your prom, then find out what it takes to get the job done! Back to Article

Please login or register to add comments

JennyD
JennyD wrote:
2013-11-11 21:01:41 -0800

Promenade! Nice tips

report
swagg cuter
swagg cuter wrote:
2012-08-24 20:24:53 -0700

i been the prom queen

report
The one winged angel
The one winged angel wrote:
2012-08-24 20:23:39 -0700

@Victoria wat is goin on Victoria

report
Prophey
Prophey wrote:
2012-08-24 20:15:45 -0700

i dont wanna be popular to much work and popularity makes people stuck up

report
Un-thinkableImaginary:3
Un-thinkableImaginary:3 wrote:
2012-08-24 20:13:40 -0700

I'm not interested in being prom queen

report
mainmuffin
mainmuffin wrote:
2012-08-24 20:11:04 -0700

ok then... um, good to know...?

report
poohakanana
poohakanana wrote:
2012-08-24 20:10:59 -0700

lol

report
Angelo:3
Angelo:3 wrote:
2012-08-24 20:09:49 -0700

Lol. To bad that everybody that gets prom king/queen are Fake..At least in highschool. sad really.

report
GirLovesPiggy
junior mod
GirLovesPiggy wrote:
2012-08-24 20:00:16 -0700

Stay on topic

report
Tasya Taye;0
Tasya Taye;0 wrote:
2012-07-13 12:24:48 -0700

I WANT TO
BE QUEEN

report
butterflyrocks36
butterflyrocks36 wrote:
2012-06-20 08:34:40 -0700

i always wanted to be a queen Big Grin

report
ttyloxox123456
ttyloxox123456 wrote:
2012-06-06 11:48:52 -0700

I WAS PROM QUENN 11 TIMES

report
Amyisthebestever
Amyisthebestever wrote:
2012-06-03 18:39:49 -0700

Id def would win but its not fur a while, nd my sis waz votes prom queen nd she said it was funny cuz all the ugly girls were soo upset cuz they werent voted lol

report
gabbys hot
gabbys hot wrote:
2012-06-02 15:22:15 -0700

When I get older

report
spiceysprinkels
spiceysprinkels wrote:
2012-05-31 19:36:15 -0700

lol right

report
Tayta Pie
Tayta Pie wrote:
2012-05-31 18:45:11 -0700

My friend is

report
poodie_bear15_2093457
poodie_bear15_2093457 wrote:
2012-05-31 15:10:31 -0700

i was crowned queen 2 times...

report
12katie
12katie wrote:
2012-05-26 19:42:32 -0700

no comment this was stupid!

report
ShantiDances
ShantiDances wrote:
2012-05-21 04:54:29 -0700

hello

report
Jade Bubblegum
Jade Bubblegum wrote:
2012-05-20 06:51:40 -0700

I

report
back to story
Poll

Are You Running for Prom King/Queen?

  • Of course - and I KNOW I'm going to win.
  • No, but my friend is.
  • I'd like to, but I'm scared I'll lose and embarrass myself.
  • Nah, I'm not interested in that stuff.

related stories

Micro_prom_micro
With the Disney film PROM about to be released on Blu-ray and DVD, we catch up with Shoshana Rube...
Micro_kbunbury-micro
With the Blu-ray and DVD for Disney’s fun and original film Prom coming out soon, we took some ti...
Micro_pmicro
Prom is the perfect time to experiment with your beauty routine! If you’ve ever wanted to try wea...

Dear Dish-It in the forums

blackpearrl
blackpearrl posted in Style:
I'm not a tomboy, but just a bit girly.  :blush
reply about 1 hour
hugebear
hugebear posted in Family Issues:
what're are you talking about??!!ur an awesome advise giver, but I do go to a type of therapy, its a strengthening families therapy thing, i's like three hours long, and I'm like the oldest person there, so that probably won't work, but u seem like an awesome person can I friend u??!! btw thanks for the advice I doesnt understand how your the oldest person there when its the strengthening families therapy thing and does your family go?   Thanks though and me advise is when you walk in the next time go up to the therapist and ask her / him that you would appreciates if you can have the quiet word without anyone listening.  And then tell her/ him how your feeling.  This seems like one person you can tell Yush of course and I will accept :) Your welcomes and I will do me best :angel
reply about 13 hours
toripizza
what're are you talking about??!!ur an awesome advise giver, but I do go to a type of therapy, its a strengthening families therapy thing, i's like three hours long, and I'm like the oldest person there, so that probably won't work, but u seem like an awesome person can I friend u??!! btw thanks for the advice
reply about 13 hours
toripizza
ill' probably watch It when 'm done with my homework, but seriously thanks
reply about 14 hours
hugebear
hugebear posted in Family Issues:
Ello and I am sorry your going through all this pain. Your  being strong for everyone else trying to put on the happy smiley face and at the same time your feeling so miserables.  You said in your post that you already does go to the type of therapy.  Is there any way you can talk to someone at the therapy sessions and say you need to talk about this? Sometimes you has to say you has the problem cos right now your giving the signal that your ok cos your hiding your feelings. Im the horrible advise giver but im the good friend and i care and if you wanna comment me then i will do me best to be your friend and listen :love
reply about 14 hours