Kw-halloween-logo-small

Comments

Rob Dyrdek Biography

You may have seen Rob Dyrdek on his MTV show, Rob and Big. Kidzworld takes a look at this skateboarding star! Back to Article

Please login or register to add comments

RaphaelTMNT
RaphaelTMNT wrote:
2013-11-07 04:29:59 -0800

Vampire that is so aaaaaammmmmazzzzingggg

report
toma toma
toma toma wrote:
2013-04-14 00:47:05 -0700

omg ilove him so much

report
everythinggoes
everythinggoes wrote:
2013-04-13 21:10:57 -0700

Awesome Big Grin

report
bootslouise500
bootslouise500 wrote:
2012-11-17 20:55:53 -0800

i love rob dyrdek i luvvvvvvv him he is soooo cute ohhh and heyy jaiden u getting it u got it sooo get use to it lol hahahaha see u at school

report
cashout2354
cashout2354 wrote:
2012-11-15 14:19:10 -0800

he is awsome i watch the show all the time

report
-.Psycho.-
-.Psycho.- wrote:
2012-10-29 18:11:48 -0700

I love him. His stupidity make him hilarious. xD

report
-.Psycho.-
-.Psycho.- wrote:
2012-10-29 18:11:48 -0700

I love him. His stupidity make him hilarious. xD

report
DanniCanCareLess;*
DanniCanCareLess;* wrote:
2012-10-29 18:09:41 -0700

I Dont Im Just Speaking The Truth .
I Dislike When People Judge...
He Has His Own Personality And So Do All Of Us.. Hmmm

report
bugsbunnyy772
bugsbunnyy772 wrote:
2012-10-29 18:06:38 -0700

i think she does lottalove

report
lottalove
lottalove wrote:
2012-10-29 18:05:52 -0700

@ dannicancareless;* you like him!

report
JoshizMyName13
JoshizMyName13 wrote:
2012-10-29 18:04:35 -0700

Ridiculousness Is Hilarious Lol

report
bugsbunnyy772
bugsbunnyy772 wrote:
2012-10-29 18:00:51 -0700

Yes its a pickle tht's ur present Tony

report
DanniCanCareLess;*
DanniCanCareLess;* wrote:
2012-10-29 18:00:03 -0700

@LattaLove Dont Ever Say he's AkWard!❤
His AkWardness Is Beautiful'❤
Hes Just Not Like Robb, Robb Is Freakin' Crazy,And Hes Young&Reckless
Drama; Hes Just Simple..❤ let's Just Put It That Way.

report
lottalove
lottalove wrote:
2012-10-29 17:58:44 -0700

@ tony no she wants you

report
#$w@qq3R#
#$w@qq3R# wrote:
2012-10-29 17:57:20 -0700

@DanniCanCareLess;* Haha Tootsie Roll!?? Lmfaooo @bugsbunnyy772 IS IT A PRESENT!!!???? *o*

report
lottalove
lottalove wrote:
2012-10-29 17:54:33 -0700

his cousin drama is like really akward its funny

report
bugsbunnyy772
bugsbunnyy772 wrote:
2012-10-29 17:53:45 -0700

Tony i need to give u sumthin

report
backitup♥_2269356
backitup♥_2269356 wrote:
2012-10-29 17:52:35 -0700

I love His new Show Ridicluinos

report
#$w@qq3R#
#$w@qq3R# wrote:
2012-10-29 17:52:17 -0700

Hes Really Funny ^___^ Fantasy Factory, Rob & Big, & Ridiculousness (I Think I Spelled Ridiculousness Wrong??)

report
DanniCanCareLess;*
DanniCanCareLess;* wrote:
2012-10-29 17:52:10 -0700

He's Amazing'❤
His Cousin Drama' Thoe'
He Makes me Laugh My Toostie Roll Off ;D haha

report
back to story
Skate-poll

Favorite Brand Of Skateboard Shoe? Vote!

  • Vans.
  • Etnies.
  • DC Shoes.
  • Adio.

related stories

Micro_micro tony hawk shred
Practice and learn to skateboard without the bruises! Tony Hawk SHRED will get you ready for the ...
Micro_shaun-white-micro
With his long red hair and need for speed, Shaun White has become known as the Flying Tomato on t...
Micro_a micro
Tony Hawk might be the most famous “Tony” in the World, but he might have never even become famou...

Sports in the forums

ValenciaRose
ValenciaRose posted in Dance:
ballet 
reply 3 days
peppermintbark101
swimming!!!!!!!!!!!!!!! :D
reply 4 days
futbolcheese255
Messi
reply 5 days
futbolcheese255
Germany! :blush Manuel Neuer
reply 5 days
vir
vir posted in Cheerleading:
Yeah meghna is absolutely correct.
reply 5 days