Kw-logo-smaller

THE LATEST:

Music

Posted about 3 years ago by imawsome00
imawsome00
Hey guys if your reading this your probaley my friend or something, anyways thanks for reading this i just wanted to say that y...
0 comments read more

First Blog =)

Posted about 3 years ago by letlovelive96_2184863
letlovelive96_2184863
I'm trying out this blog. Idk what to talk about though. Something funny? Or serious? Hmmm... OK. Here's something. The shootin...
0 comments read more

who nos wat real love is

Posted about 3 years ago by king of 2011
king of 2011
dou no wat it is it reality r emotion
0 comments read more

ME

Posted about 3 years ago by OBEY MY SWAG!
OBEY MY SWAG!
MY NAMES JAMIAH NOT WITH ALLL THAT DRAMA AND DONT LIKE HATEZ AND IAM ALWAYS NICE TO MY FRIENDZ AND I LOVE FAM
0 comments read more

Ermmm

Posted about 3 years ago by Diamond_Loves_Yhu♥
Diamond_Loves_Yhu♥
Yeahhh.....I'm Tired!Gonna Go To Bed I Guess!Maybe...Night Guys!I Guess...
0 comments read more

wazzup

Posted about 3 years ago by ShawtySwaqq
ShawtySwaqq
Wazzup people me alysia here I'm fun engetic and just send. Me messages love yall
0 comments read more

Caroline Flack

Posted about 3 years ago by bing-bling
bing-bling
Harry Styles is one of lead singers so we all know he will date alot of girls but would he date a girl his age ya im saying the...
0 comments read more

Being Smart

Posted about 3 years ago by danae1444
danae1444
IM very smart but knowing i can do mre things is shocking!!! I can do high school work and im only in thee 7th grade its hard, ...
0 comments read more

mini barbie

Posted about 3 years ago by TabariaTooCute$$
TabariaTooCute$$
killing it lol
0 comments read more

fun

Posted about 3 years ago by TabariaTooCute$$
TabariaTooCute$$
chillen in the summer uh i think a shark bit me lol
0 comments read more

latest forum posts

What Are You Listening Too Right Now- 2015

Boyfriend

Ear Piercing Help

What do you hate about yourself

How are you wearing your hair now?!

My friend's message.

Hello,everyone! I'm a student from China.

Rick Ross or Big Sean

Windows 10: What do you think?

Little Razor