Kw-logo-smaller

THE LATEST:

being new

Posted over 3 years ago by Egirl213
Egirl213
hhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyy ppl i'm new her please add me as a friend i was a model in orlando florida was o...
0 comments read more

Who Better Lil wanye or Drake?

Posted over 3 years ago by Chunkie11
Chunkie11
I Think lil Wanyethe best.I like that song MOTIVATION,espially the lil wanye part.SO who the best 2 u?
0 comments read more

School

Posted over 3 years ago by FFFFreshxo
FFFFreshxo
I was at school and it looked sooo coool! whoooo I hope i get Mrs.Hartfelder!
0 comments read more

singer

Posted over 3 years ago by ms.cutie13
ms.cutie13
who is your favorite mindless behavior singer?
0 comments read more

My Cuz

Posted over 3 years ago by Katara1014
Katara1014
My cuz Alex51803 just got a new person on here and e is asking me soooo many questiongs now. I don`t know how 2 deal with it. I...
0 comments read more

AWARD

Posted over 3 years ago by SeddieRox
SeddieRox
IT's award time! If you got three blog posts and have an award comment! I'm super stocked guys! My second award. In the mean ti...
0 comments read more

ray ray

Posted over 3 years ago by mizz nicki
mizz nicki
also from mindless behavior a.k.a mb do u wanna date him be hiz # 1 gurl huh tell meh
0 comments read more

prodigy

Posted over 3 years ago by mizz nicki
mizz nicki
he iz aslo from mindless behavior...do u like him obesessed and all that stuff huh well tell meh
0 comments read more

Tired

Posted over 3 years ago by SeddieRox
SeddieRox
Hey, I'm super tired!!!! My brother had socor camp at 9:00 So we hat to wake up at 7:30! Bummer right? I would go take a nap bu...
0 comments read more

princeton

Posted over 3 years ago by mizz nicki
mizz nicki
he iz from mindless behavior do u like him do u love him r u obsessed let meh kno
0 comments read more

latest forum posts

Girls Asking out Guys? Yay or Nay?

are chips healthy

are chips healthy

Who's your Favorite People In The world or...

are chips healthy

One Direction or Justin Bieber