Kw-logo-holiday

THE LATEST:

My neighbor

Posted over 3 years ago by FitzHitz
FitzHitz
I met my neighbor 2 days ago he's really kool cuz I talked 2 him 2day 4 da 1st time he is like interestin lolz I need 2 get 2 n...
0 comments read more

Fatema

Posted over 3 years ago by secertgurl
secertgurl
the stupid bus driver calls this girl fat tema. not fatama. FAT-TEMA
0 comments read more

The test

Posted over 3 years ago by secertgurl
secertgurl
U know i read that book. its crazy. girl gets pregnant and other crap. wait. y am i writing about this.
0 comments read more

blaise haramen sucks???

Posted over 3 years ago by lexipoo1234
lexipoo1234
does blaise haramen suck??
0 comments read more

james maslow

Posted over 3 years ago by lexipoo1234
lexipoo1234
if u like jamesmaslow talk to i luv him soo soo soo soo soo sooo much he is so so so so so so so so so hot
0 comments read more

Who Watches American Idol!!!!!!!!!!!! :D

Posted over 3 years ago by ripsticker
ripsticker
Who doesn't like American Idol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 comments read more

Justin Bieber's new hair cut!!!!!!!!!!

Posted over 3 years ago by ripsticker
ripsticker
OK people who realy likes his new hair cute as long as he can flip it it's ok with me tell me what you think !!!!!!!!!!!!! :D
0 comments read more

Whats with that!!!!!!

Posted over 3 years ago by ripsticker
ripsticker
Hey people out there if you have a Whats with that example plz blog it!!!!!!!!!!!1Thkz;D
3 comments read more

blah blah blah

Posted over 3 years ago by Dachshunds
Dachshunds
hi peeps
0 comments read more

Friendz!!!!

Posted over 3 years ago by POOHBEAR
POOHBEAR
Hey u guys. Friendz, Friendz, Friendz. Wat can u say about ur friends?!!! My fiendz treat me like a sister. lol. Im dead seriou...
0 comments read more

latest forum posts

The Six Types Of People You Will Friend On KW

Should we bring back the death penalty?

Should we bring back the death penalty?

Should we bring back the death penalty?

What Are Some Of Your Favorite Bands?

Should we bring back the death penalty?