Back left
Back right

WHO IS BETTER LEBRON JAMES OR KOBE BRYANT

Celebs cartoon
Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lebron James ...

Always remember you're unique, just like everyone else.

All generalizations are false.

I just love people who's names don't end with .JPG


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
kobe bryant

Rise above hate!!


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 190

KOBE bryant

well yhu can hatee meh....luv mehhh...but i will alwayys luv yhu♥


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
yeap cuz koby old nd lebron james got mo games den koby

#swaggalious nd sexy#


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Lebron James he panic in the finals!!!!!!!!!

The kid see the sun......................Then he shines wit it haha.When the sun goes down he takes a quick break...........................And again he shines again haha


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock

"Mr.Matryoshka " wrote:

Lebron James ...

#swaggalious nd sexy#


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
in my opinon i think lebron james is the best


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Kobe Bryant any day, but by the time kobe retires lebron will be played out soon lebron will be in kobe's shoes his age and will probably be as could as him but as for now as an adict when it comes to news about basketball. For now and a few years kobe bryant will crush lebron. Although i sorta can't stand lebron i can give him his props.Hm and have almost the same amount of stamina heart and athletisism the lakers with pau gasol and andrew bynum would be goo competion against the heat with chris bosh and dywayne wade

Love me if u wanna
Hate me if u wanna
Im living young wild and free


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 234

LEBRON JAMES


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
I LIKE LEBRON JAMES BUT I LOVE KOBE BRYANT!!!!!


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity