×
Back left
Back right

get the meaning of your name!

Celebs cartoon
Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
i am bored please play if you can.and so heres how. just give me your name or nickname and ill do this. hehe i couldnt thank of any good for me racing awesome chick having evenutlly gonna be awesome laughing

my heart was taken by aaron and always will be AND OMG my dad bought me a laptop and a dsi wow and my mom is just wow i love all 6 of my sisters and just remember some day someway i just might be thinking of you in someway


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
rukkyyia


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
bump

my heart was taken by aaron and always will be AND OMG my dad bought me a laptop and a dsi wow and my mom is just wow i love all 6 of my sisters and just remember some day someway i just might be thinking of you in someway


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Name: Katie Nickname: Kitkat

DancingWithTigers: My nickname from Hugebear!

And I have another nickname from my friends called Kitkat! Now I've got two! Yay!

Boom, Boom, Boom,
Got a KITKAT!
Boom, Boom, Boom,
You want a KITKAT! X2
Boom, Boom, Boom,
Nah, X2
Boom, Boom, Boom, X2


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 3

Tor is my nick name but my name i will not tell Angel

i am so coooooll i love me


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 140

Sammi

love is not real but your heart is


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
amber hahahahahaha ohh nd merry happ x mas


Posted over 7 years ago

Posted By:

Default girl
Lock
Hey my name is Abby but people call me Abbs

Hey im Abby (peacegirl2000) and my bff's are bluebutterfly21, turtlegirl00, lolmygirl99, nikki100, blinkie, bigshow19, daddyslittlegirle, skullboy266, hawkill and that's all i can think of haha bye!


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Destiny


Posted over 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
jaiva

Girl_ why do u love me
Boy_becuz ur beautiful
Girl_what would u do if i left??
Boy_ i'd get down on one knee cry and beg u 2 stay
Girl_ what would u do if i kissed u ????
Boy_I'd kiss you back
Girl_What would u do if I.....
Boy _I'll luv you until my heart stops,and ill luv u even more ,
Girl_But .
Boy_*kised grl *no more questions


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity