x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kw-logo-smaller

Entertainment

Posted By:
WithdrawnSoul
WithdrawnSoul
Member since:
January, 2014
Status:
Offline

Posts: 131
StarStarStarStar
My reaction when I first read about this incident:


Stand for Israel


Posted By:
classicalmusicisepic
classicalmusicisepic
Member since:
April, 2012
Status:
Offline

Posts: 4853
StarStarStarStarStar
I can't wait for him to be arrested, because My God, it had to be sooner or later.

he has gotten away with so much crap, I'm glad of whatever happens to him.





Posted By:
blakbutterfly
blakbutterfly
Member since:
May, 2008
Status:
Offline

Posts: 8949
StarStarStarStarStar

"classicalmusicisepic" wrote:

I can't wait for him to be arrested, because My God, it had to be sooner or later.



he has gotten away with so much crap, I'm glad of whatever happens to him.

That is gonna happen reaaaaaally soon and I don't need to be someone who predicts future to predict that!
And the second part, true that! -.-
I dislike his actions.No ethic. -.-



Posted By:
Hayhayits_DeAnna
Hayhayits_DeAnna
Member since:
October, 2013
Status:
Offline

Posts: 2119
StarStarStarStarStar
OMG I didn't know that!! Embarrassed #Shocked 


"It's funny how people say to be yourself but yet they judge you " BTW if you think I'm gay just bc I have a rainbow in my siggy I'm NOT!!! Okay?! Thank you.


Posted By:
I am epic
I am epic
Member since:
August, 2011
Status:
Offline

Posts: 4547
StarStarStarStarStar
About time he got arrested.

Nozomi Tojo
Ciel Phantomhive

The name is Emily Grin


Posted By:
Hayhayits_DeAnna
Hayhayits_DeAnna
Member since:
October, 2013
Status:
Offline

Posts: 2119
StarStarStarStarStar

"I am epic" wrote:

About time he got arrested.


it it was his FRIEND! 


"It's funny how people say to be yourself but yet they judge you " BTW if you think I'm gay just bc I have a rainbow in my siggy I'm NOT!!! Okay?! Thank you.


Posted By:
Colors
Colors
Member since:
January, 2014
Status:
Offline

Posts: 137
StarStarStarStar
LOL.
Justin wants to be a badboy.
But sadly, he fails at being one. 
-Laughs on floor-

I'm too cool for a signature with pictures.
Tch.
=w="


Posted By:
Colors
Colors
Member since:
January, 2014
Status:
Offline

Posts: 137
StarStarStarStar
It's Justin's fault for doing all those bad things.
Like peeing in a bucket. Yeah, I know that was like 1 or 2 years ago but that
was messed up.
I enjoy how he likes music but I hate how he acts so nasty.
:c

I'm too cool for a signature with pictures.
Tch.
=w="


Posted By:
TheAverageJC
TheAverageJC
Member since:
October, 2012
Status:
Offline

Posts: 4440
StarStarStarStarStar
paying attention to jb is sooooooooo 2012 lol

All We Love We Leave Behind


Posted By:
wreastlingfan619
wreastlingfan619
Member since:
June, 2012
Status:
Online

Posts: 136
StarStarStarStar
his friend get arrested for other stuff but jb get arrested for egging someone's house

cm punk the best in the world..


latest forum posts

LAST ONE TO SAY BACON WINZ!!!

The Banning Game

The Banning Game

The Banning Game

The Banning Game

The Banning Game

LAST ONE TO SAY BACON WINZ!!!

What Time Is It Where You Live?

What are u doing right now?

LAST ONE TO SAY BACON WINZ!!!

Latest Videos

Play Online Games