×
Back left
Back right

Girls: Do you have celeb girl crushes?

Celebs cartoon
Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
I don't mean this in the "EW THAT'S DISCUSTING!" way you pervs. Mine is Selly G btw. smile


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
It's not disgusting and anyone who thinks it IS disgusting is immature :P

Anywho mine is probably Nina Dobrev! (Great Actress) or Jennifer Lawrence (I don't even like Hunger Games that much but I still think she is a good actress)


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
nah i dont(:

ILYYYY

I love youuuuusmilesmilesmile


Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Lock
yes of course who doesnt have . i wanted to ask who is who Angel


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 2468

No.

Jeffery and Darrel


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
no i dont


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 2468

Jes, that would be weird.

Jeffery and Darrel


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
actually yeah haha but not in a lesbian way, haha, im straight.
Miranda Kerr, Rosie Huntington-Whiteley or Vanessa Hudgensss!!! theyre my idols!


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 440

Yep. Taylor Swift and Rita Ora


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
oh realy Tongue Out


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity