Kw-halloween-logo-small

Music

Dance and Electronic
Chat about dance and electronic music. From techno and house to dance and dub-step, find it all here.

Modern Dance;;

Posted By:
-Beautiful-Disaster- Lock
-Beautiful-Disaster-
Member since:
January, 2007
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 6600
Anyone like Modern Dancing?
I really don''t know how to explain it..it has a faster tempo then Ballet...kinda/sorta the same moves...
Lol I dunno. It''s hard to explain, but, I REALLY enjoy it.
Anyone else?

--[-PLEASE CLEAR THE AREA-]--

SYTYCD

Music is worthless unless it can make a
complete stranger
break down & cry.


Modern Dance;;

Posted By:
-Beautiful-Disaster- Lock
-Beautiful-Disaster-
Member since:
January, 2007
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 6600
No one likes Modern?

--[-PLEASE CLEAR THE AREA-]--

SYTYCD

Music is worthless unless it can make a
complete stranger
break down & cry.


Modern Dance;;

Posted By:
concrete-angel-l Lock
concrete-angel-l
Member since:
January, 2007
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 564
i do i do

--


Modern Dance;;

Posted By:
-Beautiful-Disaster- Lock
-Beautiful-Disaster-
Member since:
January, 2007
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 6600
Yay! =]
Lol

--[-PLEASE CLEAR THE AREA-]--

SYTYCD

Music is worthless unless it can make a
complete stranger
break down & cry.


Modern Dance;;

Posted By:
CatastrophicFailure Lock
CatastrophicFailure
Member since:
January, 2007
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1291
i love watching it!! and like every type of dance..but i couldn''t do it if my life depende on it Raspberry..

..if i stayed in ballet in preschool, i would be sooo good now!! lol

Modern Dance;;

Posted By:
-Beautiful-Disaster- Lock
-Beautiful-Disaster-
Member since:
January, 2007
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 6600
Lol Awesome.
I love watching it too! =]

--[-PLEASE CLEAR THE AREA-]--

SYTYCD

Music is worthless unless it can make a
complete stranger
break down & cry.


Modern Dance;;

Posted By:
indian 3-l Lock
indian 3-l
Member since:
January, 2007
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 224
ALLY I DONT KNOW WHAT IT IS

I

M
I
S
S

M
U
H

B
O
Y
F
R
I
E
N
D

A
N
D

I
M

S
L
E
E
P
Y

Modern Dance;;

Posted By:
-Beautiful-Disaster- Lock
-Beautiful-Disaster-
Member since:
January, 2007
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 6600
Date: 1/9/2006 8:39:52 AM
Author:
ALLY I DONT KNOW WHAT IT IS

I

M
I
S
S

M
U
H

B
O
Y
F
R
I
E
N
D

A
N
D

I
M

S
L
E
E
P
Y


Lol, Then you should! It''s really neat. =]
=/
Sorry to hear that...

--[-PLEASE CLEAR THE AREA-]--

SYTYCD

Music is worthless unless it can make a
complete stranger
break down & cry.


Modern Dance;;

Posted By:
thatzhott Lock
thatzhott
Member since:
January, 2007
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
I love it with all my heart...how about lyrical.

~xoxo~
~*~Mass~*~


play online games

Candy-100

A great online version of the famous Candy Crush. This is the best game launched...

Big_icon_(7)

Have you ever fancied being a ranger like those fantasy characters you love so m...

Big_icon_(4)

You run across the city in a car chase with the police officers.

Big_icon_(6)

The evil master kidnapped all of your friends!

Ow_fright_ad_100x100

Explore the world or hang out with friends in your own condo. Get a unique look,...

latest forum posts

which one would you choose pizza or fench ...

Brave or Tangled?

Does anyone have any favorite books?

Naruto

Favorite anime?

What Do You Order At McDonalds?

latest videos