Kw-logo-smaller

Random

Debating
Love to debate? Need a place? Choose a subject and get it going. Others will join in.

one direction or big time rush

Posted By:
B3_beautiful
B3_beautiful
Member since:
August, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 61
I don't like any of them well I do like zayn from one direction

hello im b3_beautiful add me


one direction or big time rush

Posted By:
BQ1998
BQ1998
Member since:
June, 2011
StarStar
Status: Offline
Posts: 19
One direction most definetly

Black Queen


one direction or big time rush

Posted By:
xoxo505
xoxo505
Member since:
October, 2011
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 155
both i guess?

Look between Y and I on your keyboard. There is someone unique and beautiful or ( handsome ) LOL


one direction or big time rush

Posted By:
xxRockerchicxx
xxRockerchicxx
Member since:
December, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 4723
BTR Are Better In My Opinion. So Don't Argue With Me Because Your One Of Those 1D Fangirls.

....


one direction or big time rush

Posted By:
jessie makes u smile (:_2242279 Lock
jessie makes u smile (:_2242279
Member since:
August, 2012
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 139
One direction

Omg! Its jessie duh... -.- i have a son. Yes so tf what hehe add me cuz i love u alreday!! Lalll idk what to say i love 1d and sleeping with sirens and ross lynch and never shout never and justin bieber hehe byezz!! :*


one direction or big time rush

Posted By:
Raelynn6512
Raelynn6512
Member since:
August, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 28
- One Direction Fuh' Shoee !

Yo' bro.
I like you're mustache.♥


one direction or big time rush

Posted By:
pinktaytay11
pinktaytay11
Member since:
April, 2012
StarStar
Status: Offline
Posts: 16
Bothsmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

Taylor Foreversmile


one direction or big time rush

Posted By:
iluvmusic:)_2138105 Lock
iluvmusic:)_2138105
Member since:
May, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 34
let's see.....ok...id dedinitely go for bothsmile

ekcy=)music luver!


one direction or big time rush

Posted By:
♥_selena_gomez_rocks_♥
♥_selena_gomez_rocks_♥
Member since:
June, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 2153
Big Time Rush

I'm so messed up yeah
I can't remember what I did tonight
But I just can't forget about you


one direction or big time rush

Posted By:
B3_beautiful
B3_beautiful
Member since:
August, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 61
Hey thx for commentin but can u also. Read my roleplay the blood warrior I don't. No if that the naame but plz it good u will love it

hello im b3_beautiful add me


← Previous 1 3

play online games

latest forum posts

Should animals really be used for scientif...

have people bullied you?

Tragic Memory With Your Pet?

have people bullied you?

Suggestions

Tragic Memory With Your Pet?

latest videos