Kw-logo-smaller

Music

Everything Music
Talk about music, lyrics, singers, writers and news! Who is the best and who is the worst? Let’s hear your input!

Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
Marshmallow223
Marshmallow223
Member since:
December, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 95
YES!! 

ZAYN MALIK, HARRY STYLES, NIALL HORAN, LIAM PAYNE, LOUIS TOMLINSON


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
Nutcase_Bookworm
Nutcase_Bookworm
Member since:
November, 2012
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 192
Do I hate him...?

YES, I hate him so much, OMG I hate him soooooooooo much!!!

Sig Pic WoT


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
Immabeme11
Immabeme11
Member since:
July, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1440
No I love him!!!! <--- Not. Haha I Really don't like him at all.

Hi there, you're now reading my siggy.
I hope you're enjoying it.
I just have to let you know one thing, I just wasted 30 seconds of your life ♥


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
CassySparkles
CassySparkles
Member since:
September, 2012
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
I really love your signature! I love Selena Gomez sooo much.(:

(: LOVE


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
CassySparkles
CassySparkles
Member since:
September, 2012
StarStar
Status: Offline
Posts: 14

I love Justin soooo much. He's so inspiring. I would never hate him. (:


(: LOVE


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
koolkat1236
koolkat1236
Member since:
December, 2012
StarStar
Status: Offline
Posts: 17
i dont love justin dont like him either i haaaaateeeee hime one direction is so awesome

Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
brunostar
brunostar
Member since:
February, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Online
Posts: 13178

"CassySparkles" wrote:

I love Justin soooo much. He's so inspiring. I would never hate him. (:


Devil TongueHangoverFrustrated NoseWink GrinCool GrinEnragedHurtAngel Wink




DevilShoutBlushWink GrinCool TongueEmbarrassedGrinClown


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
-Skrillex
-Skrillex
Member since:
December, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 5369

"koolkat1236" wrote:

i dont love justin dont like him either i haaaaateeeee hime one direction is so awesome

Wrong thread to be talking about One Direction. Go talk about them on a 1D thread. .-.

I'm not really sure what to put here.


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
Gater413 Lock
Gater413
Member since:
September, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 36
YES!!!!!!!

NASA


Do You Hate Justin Bieber?

Posted By:
aly122
aly122
Member since:
November, 2012
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 136
Kinda Frustrated

I'm watching you O_o

Meow!! Kitty Attack!! =^.^=


play online games

Candy-100

A great online version of the famous Candy Crush. This is the best game launched...

Big_icon_(7)

Have you ever fancied being a ranger like those fantasy characters you love so m...

Hour-of-code-tumb

Millions of Students will be doing an Hour of Code with Tynker December 8th-14th...

Big_icon_(4)

You run across the city in a car chase with the police officers.

Big_icon_(6)

The evil master kidnapped all of your friends!

latest forum posts

Describe the perfect Friend

Dressed up or dressed down

Me and My Sister.... again.

What/How are you feeling right now?

What/How are you feeling right now?

What/How are you feeling right now?

latest videos