×
Back left
Back right
Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 137

Where do your morals (if you have any) come from? Are they apart of your religion or have you created your own set of morals or code to follow by?


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
The society I live in, the media I've been exposed to, the people who raised me, and the empathy I naturally feel.

"A society grows great when old men plant trees whose shade they know they shall never sit in." -Greek proverb

Because of school, I don't have much time to be on KW atm.


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 7276

The people of Westboro Baprtist Church would be awesome to ask this question to.

Potato

I Support Equal Rights  


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 137

"-Allie-" wrote:

The people of Westboro Baprtist Church would be awesome to ask this question to.
Yeah well they are extremists who are obviously brainwashed by the bible.


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 7276

"kd1229" wrote:

"-Allie-" wrote:

The people of Westboro Baprtist Church would be awesome to ask this question to.
Yeah well they are extremists who are obviously brainwashed by the bible.
Yea, that was my point I guess. You have to admit tho...I'd love to hear their answers. Wouldn't you? Anyway, I will have to say none of my morals came from religion. Wanted to answer your question fairly. Wink

Potato

I Support Equal Rights  


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock

"kd1229" wrote:

"-Allie-" wrote:

The people of Westboro Baprtist Church would be awesome to ask this question to.
Yeah well they are extremists who are obviously brainwashed by the bible.
To be fair though, their interpretation of the Bible is different from most Christians. 

"A society grows great when old men plant trees whose shade they know they shall never sit in." -Greek proverb

Because of school, I don't have much time to be on KW atm.


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 137

Well the problem is that they never really answer anyones questions. All they say is that "god hates f**s" because all they care about is telling the world how gay people are bad and blah blah all that crap.


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 7276

"kd1229" wrote:

Well the problem is that they never really answer anyones questions. All they say is that "god hates f**s" because all they care about is telling the world how gay people are bad and blah blah all that crap.
Yep, we kinda deal with that here. hehehehe Frustrated

Potato

I Support Equal Rights  


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 137

Do they do their little protest crap where you live?


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock

"kd1229" wrote:

Well the problem is that they never really answer anyones questions. All they say is that "god hates f**s" because all they care about is telling the world how gay people are bad and blah blah all that crap.
Well, I can see how they would think that. Leviticus 20:13 condemns all people that have been intimate with someone of the same s-x to death.

"A society grows great when old men plant trees whose shade they know they shall never sit in." -Greek proverb

Because of school, I don't have much time to be on KW atm.


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity