×
Back left
Back right
Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Lock
My parents have been separated for a few years now, but their case hasn't settled yet, so in a way, they're still married. Anyway, my mom recently got a boyfriend, and I'm happy for her and everything but I feel bad for my dad and stuff.
Now my mom says he wants to meet us and I don't know if I can do that. It would be really awkward. I'm really shy and stuff.
He already met my little sister, and she likes him but IDK! 
I wanna do it to make my mom happy but idk. 
And I have a feeling I won't like his grown daughters because he spoils them rotten...
Opinions?

smile.J.W.S.(:


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 254

its your choice... i would if i was you but thats just me.

mafioso Lovino


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Hmm..well this is really easy to answer, It's YOUR choice! You should give him a chance! And hey if your mum likes him you probably will like him too!!


Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Lock
I'm hoping I will. I think it's his daughters I'll have trouble liking. I've always felt resentment to people that have more than enough, when my family can barely scrape by.

smile.J.W.S.(:


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
my mom new boyfriend is a pain in the azz but my dad new girlfriend is soooooooooo nice smile

Aliyah-Luvs-Herself....


Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Lock
Well then I'm hoping my mom's boyfriend is more like your dad's girlfriend lol!

smile.J.W.S.(:


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
It depends on what you want to do , Do you have a choice?
Maybe you should just give it a try, you might not like them but you will at least of had a go.
and about you dad, you should visit him (if you can in the situation) and that way you wont feel like you are leaving him out!
xxxx hope that he;lps#

Be motivated! Haha


Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Lock

"palmtree5454" wrote:

It depends on what you want to do , Do you have a choice?
Maybe you should just give it a try, you might not like them but you will at least of had a go.
and about you dad, you should visit him (if you can in the situation) and that way you wont feel like you are leaving him out!
xxxx hope that he;lps#


Thanks! I visit my dad every other weekend.
And I met her bf the other day, but the enviornment want very good so i couldnt realy talk to him...

smile.J.W.S.(:


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 1

same thing is happening to me i decided after alot of thinking that i would go to make my mom happy but it doesn't feel right. i'd go with your gut.


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 5

oh that happened to me once so my mom is brazilian,caramel right? so she decides to go find another guy since my mom and dad won't get along beacause i like dressing a certain way. not innapropriate but just like a boy and they want me to be girly so she get a new boyfriend and then he has to older daughters right? so i say hi. and they say why would i talk to a boy? so i get mad and tell my mom and then she has a talk with him and the daughter,now we have no problems and we are alll great friend dont be afraid to express youself or tell! you wanna make your mom happy but you should be happy to! sincerly,xxxUniquexxx


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity