x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kidzworld Logo

Roleplay Central

← Previous 1 3 4 5 6 7 8 9 26 27
Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
this is iwuvcandy 1 of the directors of jujub and iwuvcandys roleplay or wutever it waz called well im doing another 1 cuz that 1 waz cancelled so ill introduce my ppgz blossom btw u can make ur own if u dont wanna be bubbles the only ppgz available me and autumnX3 do not own ppg or ppgz ppg belong 2 craig mc cracken and ppgz belong 2 japan we do not own ppg or ppgz ok here i go

name: blossom

age: 13

weapon: yo-yo ( only in ppgz )

personality: loves sweets always has crushes on guys and likes pink

looks: has a red bow and her outfit is pink and has a red outline on her jacket

                                                                               by: iwuvcandy909

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Posted By:
AutumnX3
AutumnX3
Member since:
January 2013
Status:
Offline

Posts: 1648
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago

(Found it csmile

Name: Buttercup

Age: 13

Weapon: Hammer

Personality: Tough and Strong. Sometimes mean.

Looks: How she looks in PPGZ c:

So. I see you're reading this. Well...Hi! smile


Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
nice lol XD

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Posted By:
AutumnX3
AutumnX3
Member since:
January 2013
Status:
Offline

Posts: 1648
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
(Yep, so wanna start now, or wait until we have a bubbles?)

So. I see you're reading this. Well...Hi! smile


Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
hmm i guess now and we can catch bubbles up whoever will be her

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Posted By:
AutumnX3
AutumnX3
Member since:
January 2013
Status:
Offline

Posts: 1648
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
Alright, do you want to start since your blossom?

So. I see you're reading this. Well...Hi! smile


Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
sure

momoko ( blossom ) : hey kauro ( buttercup ) wats up

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Posted By:
AutumnX3
AutumnX3
Member since:
January 2013
Status:
Offline

Posts: 1648
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
Buttercup : Getting ready for soccer practice. I'm going to make the team for sure!

So. I see you're reading this. Well...Hi! smile


Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
blossom: beive me u will XD * munches out of candy bar * so did u know that bubbles is out of town with her grandma and she didnt invite us!!!! no fair she was going 2 san angelo and ive heard they have the most BIGGEST CANDY STORE IN THE COUNTRY!!! * licks mouth * man that wouldve been good

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Posted By:
AutumnX3
AutumnX3
Member since:
January 2013
Status:
Offline

Posts: 1648
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
Buttercup: Yeah I heard, you haven't stopped talking about it. I heard they have some pretty good wrestlers over there!

So. I see you're reading this. Well...Hi! smile


← Previous 1 3 4 5 6 7 8 9 26 27

Latest Forum Posts

How Are You Feeling?

How Are You Feeling?

How Are You Feeling?

How are you wearing your hair now?!

How are you wearing your hair now?!

How are you wearing your hair now?!

How Are You Feeling?

How are you wearing your hair now?!

How are you wearing your hair now?!

The first word...

Latest Videos

Play Online Games