Back left
Back right

13 and pregnant?!

Celebs cartoon
Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Junior Mod
Member since:
December 2009
Posts: 12930

"Blind Faith" wrote:

Ok...the first 2 are agreeing that it's terrible behavior. Mine - I know you dug around for that one. It IS shameful. It IS disgusting. Maybe she IS a disgusting loser. Sure seemed like it. You know what, maybe you're the bully. Hmm, yes, I remember A WHILE AGO saying I was sorry and just trying to stick up for her opinion. But you just wouldn't let it go would you.
Yeah, so it's telling all of the pregnant people to be ashamed and disgusted with themselves. And you should never tell someone to feel like that. I have every right to continue the discussion with you; I'm just trying to get you to see that what you have said was bullying. Would you like to be called a disgusting loser? Everyone makes mistakes; they have no right to be bullied because of them.


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock

"Blind Faith" wrote:

Ok...the first 2 are agreeing that it's terrible behavior. Mine - I know you dug around for that one. It IS shameful. It IS disgusting. Maybe she IS a disgusting loser. Sure seemed like it. You know what, maybe you're the bully. Hmm, yes, I remember A WHILE AGO saying I was sorry and just trying to stick up for her opinion. But you just wouldn't let it go would you.
Nope, you're clearly the bully. Anybody reading this with a basic understanding of the situation will see that.


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Well I don't want to get involved in this but bullying isn't good no matter if they are pregnant or not and if they are ...not to offend people but maybe they choose that path .....not to offend anyone!


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
I love the form but i was 15 and pregnant and trust me ik how it feels to be called names !


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 5

did you know it's illegal to have *** under the age of 16? BAD!!

loveqw&lovecm


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 7276

"lovebugsolver" wrote:

did you know it's illegal to have *** under the age of 16? BAD!!
Could you please elaborare as to where it's illegal?

Potato

I Support Equal Rights  


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Some people know and some people aren't aware but like I said ...don't be judging other people's lives ..sure you know there story but do you know there background? So before you say anything harsh or anything cruel....just think before you say....NOT OFFENDING ANYONE!!!


Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Junior Mod
Member since:
December 2009
Posts: 12930

"Blind Faith" wrote:

"metallicagirl21" wrote:

"Blind Faith" wrote:

Ok...the first 2 are agreeing that it's terrible behavior. Mine - I know you dug around for that one. It IS shameful. It IS disgusting. Maybe she IS a disgusting loser. Sure seemed like it. You know what, maybe you're the bully. Hmm, yes, I remember A WHILE AGO saying I was sorry and just trying to stick up for her opinion. But you just wouldn't let it go would you.
Yeah, so it's telling all of the pregnant people to be ashamed and disgusted with themselves. And you should never tell someone to feel like that. I have every right to continue the discussion with you; I'm just trying to get you to see that what you have said was bullying. Would you like to be called a disgusting loser? Everyone makes mistakes; they have no right to be bullied because of them.
And I have every right to stop replying
lol alrighty then, go ahead.


Posted over 5 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 1

omg

yall need to stop


Posted over 5 years ago

Posted By:

Default girl
Lock
Posts: 714

"LePrince" wrote:

well you kinda have no say in the matter of your friend getting pregnant, but stick up for what you think is right and i think you'll be ok.


Be Yourself. Don't Let Ppl Bring You Down-!


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity