x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kw-logo-smaller

Games

Posted By:
mew62900
mew62900
Member since:
April 2012
Status:
Offline

Posts: 9
Star
Posted almost 4 years ago
I will gladly hack them for you and trade for just about anything. Just run around and catch whatever crap you run into. I'll trade a lvl 1 pidove for a shiny lvl 100 Reshiram any day.  FAQ: I heard hacked Pokemon screw up my game. Do they? Nope. I have hacked forever and it hasn't messed anything up. So whats the catch? No catch, I like making people happy and help them get through hard battle situations. Just tell me when you're free to trade and what you want, shiny or not. You don't even have to tell me what you're gonna trade!  smile  

I wanna be the very best
Like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

I will travel across the land
Searching far and wide
Each Pokemon to understand
The power that's inside

Pokemon, its you and me
I know it's my destiny
Pokemon, oh, you're my best friend
In a world we must defend


Posted By:
naruto200
naruto200
Member since:
November 2009
Status:
Offline

Posts: 15258
StarStarStarStarStar
Posted almost 4 years ago
This won't work for Gameboy Advance Pokemon games.


Posted By:
mew62900
mew62900
Member since:
April 2012
Status:
Offline

Posts: 9
Star
Posted almost 4 years ago
No  just B&W for ds. We can be 3ds friends too, though. Post your FC and I'll post mine. smile

I wanna be the very best
Like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

I will travel across the land
Searching far and wide
Each Pokemon to understand
The power that's inside

Pokemon, its you and me
I know it's my destiny
Pokemon, oh, you're my best friend
In a world we must defend


Latest Forum Posts

just a reminder for y'all

What Are You Listening To Right Now - 2016...

Boys VS. Girls | It's back!

The meanest or nicest thing a friend has d...

Mean friends

Black Veil Brides or Falling in Reverse

BMTH or AA?

Rate The Profile Pic Above You.

Post or Make Your Own Song!

Why do people say people are using their k...

Latest Videos

Play Online Games