x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kw-logo-smaller

Roleplay Central

Posted By:
_Black♥and♥White_
_Black♥and♥White_
Member since:
March 2013
Status:
Offline

Posts: 1106
StarStarStarStarStar

Akane : Lol...Tho remeber Saku you though i was a boy and you gave me your  number .!
Neko : You did That!!!!!!....
Akane : We better get going  and Saku I have fireworks An eary 4th of july and summer!!
Neko : YAAA!!
Akane : Also For your birthday neko were taking a road trip to Hollywood Okay!
Neko : OMG!!!!!
Akane : I gotta drive and Leon is going to be in the front and we will take turns driving.
You in saku??

 



Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
saku: yeah sure!!!! -_- and please it was an accident i didn't know she was a girl till like we acctually met!!

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Posted By:
_Black♥and♥White_
_Black♥and♥White_
Member since:
March 2013
Status:
Offline

Posts: 1106
StarStarStarStarStar

Akane: Yea....Its okay but our parent knew each other i think there were cousins??
Neko : Oh....Akane Today is my birthday!!!
Akane : OMG ITS THE 3RD
Neko : Yea!!
Akane : I have fireworks come on!!!!
*Both runs outside and drags Saku to come*
Leon: Oh bro my birthday is The 4th of july..People will be blowing fireworks for me like a king!!!

 


 



Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
jake: dude its not for you though -_-
saku: aww happy birthday!! -gives her a present- lets light em up!!

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Posted By:
membershipgirl
membershipgirl
Member since:
July 2011
Status:
Offline

Posts: 5705
StarStarStarStarStar
(May I join please?)


Posted By:
membershipgirl
membershipgirl
Member since:
July 2011
Status:
Offline

Posts: 5705
StarStarStarStarStar
Name : Blossom
Age : 10
Dislikes : Blossom is not interested in talking a lot; she's mainly quiet. She also dislikes bullying and when people pick on each other. And last of all, Blossom hates the sound of people shouting.
Likes : She relishes singing to herself, dancing randomly, and actually flying. (Since she was raised up as an enchanted child.) And, Blossom particularly likes computer games and making new friends as well.
Birthday : She was born on the 14th of February.
Looks : Short straight dark brunette hair, quite small for her age, slim, freckles, pallid skin, hazel-coloured eyes and has a few spots around her legs.
Other : She has the ability to fly and to read through people's mind by staring at them carefully. And also, she has a wand that's think, black and long; Blossom is fully trained as a wizard and has a small spell book as well.


Posted By:
_Black♥and♥White_
_Black♥and♥White_
Member since:
March 2013
Status:
Offline

Posts: 1106
StarStarStarStarStar

Leon : That sucks....
Neko : *Blows candles out*YEAA!!i wanna Sparkles!!!!!
Akane : *Gives Leon,Neko,Keko,Akane,Saku and Jake Sparkles*Here Neko and Also we will go an BQQ and take a road trip u in??Jake and Saku??
Leon :  I am In
Keko : For my sweetie Neko of course.
Neko : *Blushes*

 



Posted By:
_Black♥and♥White_
_Black♥and♥White_
Member since:
March 2013
Status:
Offline

Posts: 1106
StarStarStarStarStar
(Yep U can Join)


Posted By:
membershipgirl
membershipgirl
Member since:
July 2011
Status:
Offline

Posts: 5705
StarStarStarStarStar

"_Black♥and♥White_" wrote:

(Yep U can Join)

(Thanks! How should I start? smile


Posted By:
iwuvcandy909
iwuvcandy909
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 835
StarStarStarStar
OKAY!! ill just ask black_and_white ok!

C: this is the art... OF ROLEPLAY!


Latest Forum Posts

What Are You Listening To Right Now - 2016...

Team Ninja♥ or Team Pirate♥?

What's your favorite video game?

What are you wearing right now?

Favorite YouTuber?

The last song you heard describes your lif...

What are you wearing right now?

Laptop or Desktop?

Team Ninja♥ or Team Pirate♥?

Laptop or Desktop?

Latest Videos

Play Online Games