Kw-logo-smaller

Random

General
Want to talk with your buddies without clogging up the rest of the forums? This is the spot to do it!

wow a post about stuff

Posted By:
George Weasley
George Weasley
Member since:
February, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 7083
yo if anyone actually reads this and is up for roleplaying just holler at me im p cool about it like seriously i dont care about your skill level at all 
i just wanna hang out an have fun ya know

the switch is now on OFF


wow a post about stuff

Posted By:
~Love.The.Way.You.Laugh
~Love.The.Way.You.Laugh
Member since:
September, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 5098
i roleplay


I'm Jullie


wow a post about stuff

Posted By:
George Weasley
George Weasley
Member since:
February, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 7083

"~Love.The.Way.You.Laugh" wrote:

i roleplay
yo yo yo ####
ok what kinda things you like to roleplay cuz i'll do p much anything (i rlly like fantasy stuff but if u arent into that im cool with it)
also forgive me but im a lil' rusty (as in i havent roleplayed seriously for like three or four months)

the switch is now on OFF


wow a post about stuff

Posted By:
~Love.The.Way.You.Laugh
~Love.The.Way.You.Laugh
Member since:
September, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 5098
thats funny because ME TOO


I'm Jullie


wow a post about stuff

Posted By:
George Weasley
George Weasley
Member since:
February, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 7083
ok yo so like 
you cool with fantasy stuff bcause ? 
i got a lot of ocs that i could use in a fantasy thing or we could rp a book/comic/anime/whatever or?????? 
help me out bro what do you wanna do

the switch is now on OFF


wow a post about stuff

Posted By:
~Love.The.Way.You.Laugh
~Love.The.Way.You.Laugh
Member since:
September, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 5098
i dont kno bro.
i'm used to roleplays based off animes but man bro i havent watched one in ages just #### im ashamed of myself bro


I'm Jullie


wow a post about stuff

Posted By:
George Weasley
George Weasley
Member since:
February, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 7083
ok ok ok animes uhhh
what animes do i know
i know madoka magica
and fruits basket (sorta idk i dont remember anyone's name or anything)
and uh i knowwww
cardcaptor sakura (i watched it when i was like 5 and it was da bomb-diggity but idk)
pokemon (i know everything there is to know about pokemon)
i remember some stuff about sailor moon
fullmetal alchemist
death note
gee that's about it i think  

the switch is now on OFF


wow a post about stuff

Posted By:
~Love.The.Way.You.Laugh
~Love.The.Way.You.Laugh
Member since:
September, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 5098
the only one ive watched in that list is fruit basket. there was tohru, uhhh dang it...... there was kyo......dang it what was the rats name omg i cant remember..... oh yea yuki and shigure(hehe that perv)


I'm Jullie


wow a post about stuff

Posted By:
-Braginski Hatsune Onii-Chan
-Braginski Hatsune Onii-Chan
Member since:
May, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 6009

"George Weasley " wrote:

ok ok ok animes uhhh
what animes do i know
i know madoka magica
and fruits basket (sorta idk i dont remember anyone's name or anything)
and uh i knowwww
cardcaptor sakura (i watched it when i was like 5 and it was da bomb-diggity but idk)
pokemon (i know everything there is to know about pokemon)
i remember some stuff about sailor moon
fullmetal alchemist
death note
gee that's about it i think  
(stalking) OMG YOU KNOW ABOUT DEATH NOTE? You sir, are completely awesome!



wow a post about stuff

Posted By:
George Weasley
George Weasley
Member since:
February, 2010
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 7083

"~Love.The.Way.You.Laugh" wrote:

the only one ive watched in that list is fruit basket. there was tohru, uhhh dang it...... there was kyo......dang it what was the rats name omg i cant remember..... oh yea yuki and shigure(hehe that perv)
ok well 

idk enough about fruits basket to do this well enough tbh 
what kinda stuff would you wanna rp tho? 
like idek bro 
you said a while ago you were reading homestuck, yeah?
how's that coming?
depending how far in you are, i could prolly roleplay homestuck with you.


the switch is now on OFF


play online games

Candy-100

A great online version of the famous Candy Crush. This is the best game launched...

1515_gl_kidzworld_100x100_jpg_fz

Intriguing planets, weird and wonderful characters; challenge friends and find a...

100x100_ra_logo_girl

Uncle George has left you his farm, but unfortunately it’s in pretty bad shape. ...

_thumb_100x100

Shoot blobs with different properies to merge yellow blobs. Your blobs can be re...

_thumb_100x100

We have all played the famous game Sudoku, now play it online with this Classic ...

latest forum posts

Slap The Keyboard :p

A-Z of Animals

W your favorite UFC fighter?

IF YOU COULD BE ANY ANIMAL, WHAT WOULD YOU...

A-Z of Animals

TYPE THE FIRST ALPHABET YOU SEE ON KEYBOARD!