x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kidzworld Logo

Music

← Previous 1
Posted By:
Tricey'15_1905508 Lock
Tricey'15_1905508
Member since:
September 2011
Status:
Offline

Posts: 299
StarStarStarStar
Posted over 4 years ago
Both..but mostly new skool Wink but old skool is the best tho...love em both

If yhu don't having nothin nice 2 say then don't say nothing at all. smile
~Raven~
Hey yhu..yeah yhu who is looking @ my singature..What's up?¿ (:

☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌ P3acE


Posted By:
RoroSwag12
RoroSwag12
Member since:
November 2011
Status:
Offline

Posts: 180
StarStarStarStar
Posted over 4 years ago
Yeah kinda both but new school kinda has a lot to learn about music

#YMCMB


Posted By:
Tricey'15_1905508 Lock
Tricey'15_1905508
Member since:
September 2011
Status:
Offline

Posts: 299
StarStarStarStar
Posted over 4 years ago

"RoroSwag12" wrote:

Yeah kinda both but new school kinda has a lot to learn about music
yEah true that..

If yhu don't having nothin nice 2 say then don't say nothing at all. smile
~Raven~
Hey yhu..yeah yhu who is looking @ my singature..What's up?¿ (:

☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌ P3acE


Posted By:
LukaMegurine_1906971 Lock
LukaMegurine_1906971
Member since:
September 2011
Status:
Offline

Posts: 11035
StarStarStarStarStar
Posted over 4 years ago
Obviously, Old School.  Twas original.

oh my god becky


Posted By:
RoroSwag12
RoroSwag12
Member since:
November 2011
Status:
Offline

Posts: 180
StarStarStarStar
Posted over 4 years ago
Yeah but some new school like Fantasia nd Beyonc'e nd them are good but it's da rap ppl that need help lol

#YMCMB


Posted By:
coolkid108
coolkid108
Member since:
November 2011
Status:
Offline

Posts: 61
StarStarStar
Posted over 4 years ago
some time new school and sometime old school but i have 2 give it 2 oldschool they better songs  new school sometime suck

I LIKE CHEESE!!!!!!!!!!!!!!!!me being me lol


Posted By:
Tricey'15_1905508 Lock
Tricey'15_1905508
Member since:
September 2011
Status:
Offline

Posts: 299
StarStarStarStar
Posted over 4 years ago

"coolkid108" wrote:

some time new school and sometime old school but i have 2 give it 2 oldschool they better songs  new school sometime suck
Thats so true..

If yhu don't having nothin nice 2 say then don't say nothing at all. smile
~Raven~
Hey yhu..yeah yhu who is looking @ my singature..What's up?¿ (:

☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌ P3acE


Posted By:
YoungFoolishHappy Lock
YoungFoolishHappy
Member since:
December 2011
Status:
Offline

Posts: 1498
StarStarStarStarStar
Posted over 4 years ago
Old School.

“Just Close your Eyes,

The Sun is going down,

You’ll be alright.

No one can hurt you now

Oh the morning light,

You and I will be safe and Sound”


Posted By:
elvispresleyking Lock
elvispresleyking
Member since:
September 2011
Status:
Offline

Posts: 212
StarStarStarStar
Posted over 4 years ago

"Tricey'15" wrote:

"coolkid108" wrote:

some time new school and sometime old school but i have 2 give it 2 oldschool they better songs new school sometime suck
Thats so true..
^

Posted By:
Immabeme11
Immabeme11
Member since:
July 2012
Status:
Offline

Posts: 1440
StarStarStarStarStar
Posted almost 4 years ago
Old school, New is all the same! Same beat, The lyrics are the same thing! I'm just not a big fan, some stuffs cool, most, not sooo much xD

Hi there, you're now reading my siggy.
I hope you're enjoying it.
I just have to let you know one thing, I just wasted 30 seconds of your life ♥


← Previous 1

Latest Forum Posts

Are males and females equal.

Are males and females equal.

what is your favorite rock band

what is your favorite rock band

*__*

Are males and females equal.

Are males and females equal.

Add Four Words To The Story.

ThE WoRd GaMe

what is your favorite rock band

Latest Videos

Play Online Games