Kw-logo-smaller

Music

Posted By:
rocawear princess Lock
rocawear princess
Member since:
January, 2007
StarStar
Status: Offline
Posts: 24
i hope yall don''t think this song too freaky, but i''m just a black girl writin how she feel about her sexy thug:

v. 1- laying here in my bed. u layin next to me. don''t need nothin'' else. baby u are all that i need.
no one can take this pre.....cious love
this song should float through ya'' heart
like beautiful dove

c.2 oh...baby.baby.baby. no one can take this love from me. ooooh u drive me crazy. the way u drive.... me. all day all night. (pause) 9-5

v.2 they say we doin what we ought not do.
since were so young we won''t follow through. but baby can''t u see.
it''s not enough for me.
so when u get home tonight. (background singers included) oooh, it''s goin'' down tonight. so...
i belive in magic, the magic of u and me
since u love me and i love u
i wanna see..

c.2

bridge oooooh. baby, oh yeah. come on, come on. yeah.... this love. it''s so beautiful. repeat.
c.3
c.4

Posted By:
CoolGirl011-l Lock
CoolGirl011-l
Member since:
January, 2007
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 306
That has a really good meaning to it and it''s really cool.

Posted By:
Summer_Chick_355241 Lock
Summer_Chick_355241
Member since:
January, 2007
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 407
Yep. Sucky. Suckish. Sucks big time. S-U-C-K. However you want to say it smile

~~~~~~~~~~~~
~~**Christy**~~

FrIeNdS aRe FoReVeR
bOyS aRe WhAtEvEr!!!!

Friends
*******
Ally
Steph
Gwathie
Gigi
Erin
Keith
Licia





Posted By:
CoolGirl011-l Lock
CoolGirl011-l
Member since:
January, 2007
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 306
You people have no taste in music , stop hatin!

Posted By:
Summer_Chick_355241 Lock
Summer_Chick_355241
Member since:
January, 2007
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 407
Thats just our opinion, you know. Admin didn''t say were not allowed to post our opinion.

~~~~~~~~~~~~
~~**Christy**~~

FrIeNdS aRe FoReVeR
bOyS aRe WhAtEvEr!!!!

Friends
*******
Ally
Steph
Gwathie
Gigi
Erin
Keith
Licia





Posted By:
East_Girl-l Lock
East_Girl-l
Member since:
January, 2007
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 749
I likes it!lol

play online games

latest forum posts

What Are You Listening Too Right Now- 2015

What Are You Listening Too Right Now- 2015

What Are You Listening Too Right Now- 2015

Boys VS. Girls | It's back!

What wild animal would you be if you could be

Name A Song A-Z

Users Vs Mods (to 500) New

Word that start with B

What Are You Listening Too Right Now- 2015

words that start with D-moved

latest videos