×
Back left
Back right

justen bieber boyfriend

Celebs cartoon
Posted about 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Tell me what you like, yeah tell me what you don't. I can be your buzz lightyear, fly across the globe. I don't ever wanna fight yeah, you already know, imma make you shine bright like your layin in the snow, BURR. Girlfriend, girlfriend. You could be mah girlfriend. You could be mah girlfriend until the $&*@#%! world ends. Make you dance, do a spin and a twirl and voice goin crazy on this hook like a whirlwind. SWAGGIE. (some great lyrics here. Love this song)

Hello Person Who's Reading My Signature! *Waves* I Can't Believe You Have Actually Taken The Time To Read This Crappy Thing. Lawlz :3

So, Hows It Going? Good? Good. Oh I'm Blabbering Now Aren't I? Sorry, I Tend To Do That A Lot..
Polar Bear
Oops, I'm Running Out Of Characters.. Better Rap This Up
HAPPEE BURFDAY kitteh
Thx 4 Readin!


Posted about 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
I LOVE that song I think its his best by far!!!!!!!

JINGLE BELLS JINGLE BELLS

♥♥♥♥♥♥


Posted about 6 years ago
I quite like that song.

Katy Perry!
hi, i like katy perry.


Posted about 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
haha lolzz


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
I don't hate the song but I hate the video.

|\/|()|-|/-\|\|/-\ B|$\/\//-\$

DJ T3CHNOXXXXX!!!!!

MRS. CHANCE

Greyson!!!!

GREYSON MY LOVE!!!!!


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 1

well i love the song and yhe video


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
I can sing that whole song. Once I listen to a song a lot it just gets stuck in my head.


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Meh.. Frustrated

Hi. ಠ_ಠ

So many people treat you like you’re a kid, so you might as well act like one and throw your television out of the hotel window."
- Gerard Way

~ MCRmy


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Lock

"Jazzygurl2001" wrote:

I can sing that whole song. Once I listen to a song a lot it just gets stuck in my head.
Me too

Hello Person Who's Reading My Signature! *Waves* I Can't Believe You Have Actually Taken The Time To Read This Crappy Thing. Lawlz :3

So, Hows It Going? Good? Good. Oh I'm Blabbering Now Aren't I? Sorry, I Tend To Do That A Lot..
Polar Bear
Oops, I'm Running Out Of Characters.. Better Rap This Up
HAPPEE BURFDAY kitteh
Thx 4 Readin!


Posted almost 6 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 600

BOOO!!!! Annoyed Big Frown

Awsome


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity