x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kidzworld Logo

Roleplay Central

← Previous 1 3 4 5 6 7 8
Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
Before you continue reading, please don't smile Unless your Comet.



Plot: Jeffery and Scarlett are 2 good friends, Jeff has a crush on Scarlett and she knows this. He is working to steal her hearts like she's stolen his. Big Grin Yay Stuff Tongue Out

Jeffery: He looks like Jeff the Killer with a less creepy mouth and short hair. His hoodie also isn't covered in blood.

Scarlett: She has brown hair with a neon pink fringe, she wears a scary mask (Pic coming Big Grin) and a purple hoodie, pale blue skinny jeans and orange canvas pumps.

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
Jefferythepasta_2446844 Lock
Jefferythepasta_2446844
Member since:
April 2013
Status:
Offline

Posts: 103
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
( : D remember ben x jeff was baisicly a  privite rp lol! also i suck at starts sooo...u please?!)

Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
(Yeah it kinda was Tongue Out)

Scarlett opened the door and walked out the house she looked around and walked down the road heading to the park to meet Jeff her phone beeped. 'Hey Scarly, I'm there' Scarlett smiled under her mask and replied 'Ok, see you there'

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
Jefferythepasta_2446844 Lock
Jefferythepasta_2446844
Member since:
April 2013
Status:
Offline

Posts: 103
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
jeff was sat on a swing with his hood up. He saw Scarlett, he smiled at her

Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
Scarlett walked up to him and sat on the swing next to him "Like the new hair colour?" She asked smiling, she knew Jeff could tell when she smiled so she never said anything about it. "Wanna go to Mcdonalds? A take away of coarse."

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
Jefferythepasta_2446844 Lock
Jefferythepasta_2446844
Member since:
April 2013
Status:
Offline

Posts: 103
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
''yeah its cool andsure lets go!'' jeff got up and smiled ''i can tell you're smiling...''

Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
She laughed softly "You always know." She looked around it was late after noon and a warm spring. "You should go in, I'll stay outside." she said as they walked down the path people stared at them and Scarlett just ignored them They'd taste Jeff's steal.

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
Jefferythepasta_2446844 Lock
Jefferythepasta_2446844
Member since:
April 2013
Status:
Offline

Posts: 103
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
(WAIT....so i still haz knife?!)
He wnt inside, "hello sir what would you like?" said the man at the counter. Jeff said what Scarlett asked for and then his. Jeff payed him then walked out "here you are!" he smiled and passed Scarlett her food

Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted over 3 years ago
(I couldn't take the knife away from you smile)

Scarlett took the bag "Thanks Jeff." She pulled the mozzarella dippers from the bag and bit into it "Yum! Hey what'd you get?" She asked sipping her milk. (What I like to get from McDonalds Big Grin)

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
Jefferythepasta_2446844 Lock
Jefferythepasta_2446844
Member since:
April 2013
Status:
Offline

Posts: 103
StarStarStarStar
Posted over 3 years ago
(yeaaahhh boyyyy)
''well...they still sell the winter warmer so i got that, some fries and a cola!" 3 people in hoodies came towards them "uh oh.....look out..wait..no its not...randy...troy..and jake..it is!!"

← Previous 1 3 4 5 6 7 8

Latest Forum Posts

Who's your favourite female Tv character?

What's your favourite movie or series?

First word that comes to mind?

Type Your Username With Your Eyes Closed.

Type Your Username With Your Eyes Closed.

First word that comes to mind?

First word that comes to mind?

What's your favourite movie or series?

What's your favourite movie or series?

Eating Disorders

Latest Videos

Play Online Games