Kw-halloween-logo-small

Roleplay Central

Private Roleplay
This is a section for all the private RPG players!

[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
insanesquirrel3776
insanesquirrel3776
Member since:
October, 2011
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 265
Okay, here it tis Lacey. Wanna start or do we need to discus characters first?

The Ancestors
Terezi and Karkat
Love.


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
tiediedraindrops
tiediedraindrops
Member since:
May, 2013
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
I just need your name and then we can go. My name is Wren.

Namaste


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
insanesquirrel3776
insanesquirrel3776
Member since:
October, 2011
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 265
My name is Tsubi. I'm gonna be reaaaal Asian all up in here. xD You start this rp, guuuurl.

The Ancestors
Terezi and Karkat
Love.


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
tiediedraindrops
tiediedraindrops
Member since:
May, 2013
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
haha okay.


//phone rings. You pick it up, and it's your best friend Wren. She's had another fight with her mother. "This time it was about my cellphone bill! She said it was too high. She's not even paying it! I am! Along with my car insurance and gas money! Ugh! I'm so sick of her. I need to get OUT of here, #####!#

(uhh wth? the hashes are just your name. why does it think it's a swear? i was gonna but bee at first but it read it as a swear word. wth?

Namaste


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
insanesquirrel3776
insanesquirrel3776
Member since:
October, 2011
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 265
(I'm gonna do standard book format, its easier xD) Tsubi sighs. "I'm sorry Wren. I hope things get better. . . If I could, I'd go get you and have you come over. But. . ." Her voice trails off.

The Ancestors
Terezi and Karkat
Love.


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
tiediedraindrops
tiediedraindrops
Member since:
May, 2013
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
Wren sighs. "I just... I can't take it anymore. We're finally 18, and it seems like nothing has changed. Like, there was really not even any change from being kids to legal adults."

Namaste


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
insanesquirrel3776
insanesquirrel3776
Member since:
October, 2011
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 265
"Wren that's it!!" Tsubi screamed. "We're legal! We're 18! Let's leave! You can get away from your crazy mother and I can escape the beatings at home. Don't you have like 4 thousand dollars in your bank?!"

The Ancestors
Terezi and Karkat
Love.


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
tiediedraindrops
tiediedraindrops
Member since:
May, 2013
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
"Well... " Wren hesitates, excited and slightly frightened by what Tsubi is saying. "yeah, yeah I do." And don't you have a couple hundred in babysitting money you have save up stashed under your bed?" She asks, getting excited.

Hey I'll be back in a bit. I gtg eat Frustrated

Namaste


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
tiediedraindrops
tiediedraindrops
Member since:
May, 2013
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
never mind, she's letting me eat in my room. continue on haha

Namaste


[Lace & Bee's RP] "The Magic Of Vegas"

Posted By:
insanesquirrel3776
insanesquirrel3776
Member since:
October, 2011
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 265
Yeah, I gotta get off my laptop, so we can finush this tomorrow! Baibaii!

The Ancestors
Terezi and Karkat
Love.


← Previous 1 3

play online games

Candy-100

A great online version of the famous Candy Crush. This is the best game launched...

Big_icon_(7)

Have you ever fancied being a ranger like those fantasy characters you love so m...

Big_icon_(4)

You run across the city in a car chase with the police officers.

Big_icon_(6)

The evil master kidnapped all of your friends!

Ow_fright_ad_100x100

Explore the world or hang out with friends in your own condo. Get a unique look,...

latest forum posts

add me cute people only

add me cute people only

Describe the profile pic above you

Everything Is Red~

Describe the profile pic above you

Everything Is Red~

latest videos