x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends ff8c072dd79a91c1300f032d674241a8d64367100ffb1f25fa3f9bec4a05319f
Kidzworld Logo

General

guess how old the preson above you is

Posted By:
singingstar25
singingstar25
Member since:
August 2012
Status:
Offline

Posts: 679
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago

"jordand08" wrote:

16?


Love the compliment! haha im only 11 almost 12! Btw, should i put a profile pic of myself? 

Some people call me obsessed, But I say I'm dedicated.
DEFINITELY ME!!
its gotta be u


Liam, Harry, Louis, Niall, and Zayn ♥

Directioner officially for, four years #Proud ♥


Posted By:
jordand08
jordand08
Junior Mod
Member since:
October 2010
Status:
Offline

Posts: 12618
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago

"singingstar25" wrote:



"jordand08" wrote:


16?


Love the compliment! haha im only 11 almost 12! Btw, should i put a profile pic of myself? 

Lol, you're welcome. ^_^
Yes, that would probably be helpful. :o

Someone once told me not to bite off more than I can chew. I told them I'd rather choke on greatness than nibble on mediocrity.


Posted By:
Rhema J
Rhema J
Member since:
March 2013
Status:
Offline

Posts: 1570
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago
11. it's not very hard to guess since you just gave it away hehe


-- Rhema Joy ♥


Posted By:
singingstar25
singingstar25
Member since:
August 2012
Status:
Offline

Posts: 679
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago
well duh Hahahaha

Some people call me obsessed, But I say I'm dedicated.
DEFINITELY ME!!
its gotta be u


Liam, Harry, Louis, Niall, and Zayn ♥

Directioner officially for, four years #Proud ♥


Posted By:
singingstar25
singingstar25
Member since:
August 2012
Status:
Offline

Posts: 679
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago

"jordand08" wrote:



"singingstar25" wrote:






"jordand08" wrote:




16?


Love the compliment! haha im only 11 almost 12! Btw, should i put a profile pic of myself? 

Lol, you're welcome. ^_^
Yes, that would probably be helpful. :o


haha done and done Big Grin Yay kitty =^.^= 

Some people call me obsessed, But I say I'm dedicated.
DEFINITELY ME!!
its gotta be u


Liam, Harry, Louis, Niall, and Zayn ♥

Directioner officially for, four years #Proud ♥


Posted By:
DerRitter
DerRitter
Member since:
May 2013
Status:
Offline

Posts: 18
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago
11

Signature


Posted By:
Skeith Lock e1691472cafece64304be81c5c9c507a93800d3a6cd5948297266277351b71ef
Skeith
Member since:
December 2012
Status:
Offline

Posts: 129
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago
This is so funny but we can look at there profile and find out there age and we just put in though

Posted By:
-StealingTheShow;
-StealingTheShow;
Member since:
May 2013
Status:
Offline

Posts: 461
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago
old.

91 friend requests how dandy
can u guys like staph sending me friend requests


Posted By:
-Call-Me-Tori-
-Call-Me-Tori-
Member since:
October 2012
Status:
Offline

Posts: 2775
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago
11 years old


Posted By:
tiredofemgirls_2471416 Lock e1691472cafece64304be81c5c9c507a93800d3a6cd5948297266277351b71ef
tiredofemgirls_2471416
Member since:
May 2013
Status:
Offline

Posts: 161
Star 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1eStar 771721baa52164faab3e80914eb3e8e418513288f39d7ccffd0d5c4f8d045d1e
Posted over 3 years ago
13

bye hehe gtg


Latest Forum Posts

Do U love the song "Let it go" from frozen?

Shoukd children get a phone in high school...

Bullies or Cyber Bullies; Whats worse?

lol

Apple vs Samsung

YouTube or Vine?

Ice cream or yoghut

ice cream or cake

what is your favorite fruit

Do U love the song "Let it go" from frozen?

Latest Videos

Play Online Games