x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kidzworld Logo

Roleplay Central

Posted By:
KaylaSweet
KaylaSweet
Member since:
May 2009
Status:
Offline

Posts: 4178
StarStarStarStarStar
Posted about 6 years ago
I don't feel like it... Really. Let's just go to school and have a normal day.... LOL JUST JOKING!!!!!!!! How is Sky doing? Haven't heard from her in a while!!!

Posted By:
NachozRule Lock
NachozRule
Member since:
March 2010
Status:
Offline

Posts: 8284
StarStarStarStarStar
Posted about 6 years ago
I think her parents killed her for not snogging enough, I guess. I dunno.

H3H3H3H3 >:]


Posted By:
KaylaSweet
KaylaSweet
Member since:
May 2009
Status:
Offline

Posts: 4178
StarStarStarStarStar
Posted about 6 years ago
Whoa.... I don't blame them though. Snogging good for the lips.

Posted By:
NachozRule Lock
NachozRule
Member since:
March 2010
Status:
Offline

Posts: 8284
StarStarStarStarStar
Posted about 6 years ago
I KNOW RIGHT? *Starts snogging nerd*

H3H3H3H3 >:]


Posted By:
Brizie - chan_1604623 Lock
Brizie - chan_1604623
Member since:
September 2010
Status:
Offline

Posts: 11359
StarStarStarStarStar
Posted almost 6 years ago
I'm probably going to regret signing up. Name: Natalie Age: 17 Unique way of snogging: Gets THEM to put lip gloss on.

i'm so sorry for how embarrassing i was like 3 years ago holy crap


Posted By:
Brizie - chan_1604623 Lock
Brizie - chan_1604623
Member since:
September 2010
Status:
Offline

Posts: 11359
StarStarStarStarStar
Posted almost 6 years ago
So.....?

i'm so sorry for how embarrassing i was like 3 years ago holy crap


Posted By:
Brizie - chan_1604623 Lock
Brizie - chan_1604623
Member since:
September 2010
Status:
Offline

Posts: 11359
StarStarStarStarStar
Posted almost 6 years ago

"KaylaSweet" wrote:

"OMG! I made a F on my science test!" Kayla says. "I'm going to snog the science teacher because I then he will enjoy my snogging and give me an A!" Kayla pulls up her skirt and goes in science room.
That's illegal.

i'm so sorry for how embarrassing i was like 3 years ago holy crap


Posted By:
KaylaSweet
KaylaSweet
Member since:
May 2009
Status:
Offline

Posts: 4178
StarStarStarStarStar
Posted over 5 years ago
Anybody wants to participate? I know this isn't the "traditional" way of roleplaying, but heck, change is good!

Posted By:
Melisande_1694480 Lock
Melisande_1694480
Member since:
January 2011
Status:
Offline

Posts: 30
StarStarStar
Posted over 5 years ago
I've never roleplayed before, so forgive my...newbie-ness. Name: Mel Age: 17 Unique way of snogging: Kicking before. :P

Meli♥

"It's a job that's never started that takes the longest to finish" - J.R.R. Tolkien


Posted By:
KaylaSweet
KaylaSweet
Member since:
May 2009
Status:
Offline

Posts: 4178
StarStarStarStarStar
Posted over 5 years ago
(wow Mel) Day 10 starts. Where's Janayla!?!?? Guess she died of STDs. *Looks around....* Hmmmmmm. Sees female teacher with low hair cut* THAT WORKS *snogs*

Latest Forum Posts

What Was The Last Movie You Saw?

What's Your Favourite Movie?

What Was The Last Movie You Saw?

Type in the face you have on right now

The Banning Game

OMZ HAVE YOU SEEN THIS

Genders

The Wrong Answers Game! :3 (Original)

Who can say they've forgotten they were we...

Who can say they've forgotten they were we...

Latest Videos

Play Online Games