Kw-logo-smaller

Random

Posted By:
Musical_Fall14
Musical_Fall14
Member since:
April, 2013
Star
Status: Offline
Posts: 6
 Frustrated   Actually... I don't have any Phone... but I think it's cool to keep one with you. I mean yeah! Why not. But unfortunately I'm gonna get one when i will be in high school...

I think i like it!


Posted By:
sibunann
sibunann
Member since:
December, 2012
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 330
My dad bought me a phone told me to set it all up now hes taking it back and wonders why i hate him

Sibuna 4 ever
Fabina 4 ever
MIXER 4 LIFE!
U gotta love little mix
Watch your backs --A
My sock sings me songs when I'm lonely and need a friend
Bye haters kiss kiss ill see you later Bye haters it was very very very nice to meet you-Cher Lloyd swagger jagger
Gay marriage should be legal
and thats what you missed on Glee
--A


Posted By:
starrygirl
starrygirl
Member since:
August, 2013
StarStar
Status: Offline
Posts: 19

Don't worry
Be happy


Posted By:
awkotaco
awkotaco
Member since:
August, 2013
Star
Status: Offline
Posts: 3
nope. not til next year this time. gotta be 13 in my house. Frustrated

(^_~)
*wink*
ilygsm


Posted By:
Justkeepswimming Lock
Justkeepswimming
Member since:
August, 2013
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 50

"awkotaco" wrote:

nope. not til next year this time. gotta be 13 in my house. Frustrated

same here with the thirteen rule lol wish I did tho

Posted By:
izzy09
izzy09
Member since:
September, 2009
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 702
Of course who doesn't?! Big Grin

~Brat,Selenator,Mahomie,Directioner,~

Nialler alert: Caution im a Nialler♥
View my prof! Big Grin ♥ u


Posted By:
xPrincessPikachux
xPrincessPikachux
Member since:
June, 2013
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 4686
Sadly, no  Sad


Posted By:
Gingerkissx
Gingerkissx
Member since:
June, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 3220
Nope, not allowed until I'm 15 or 16, I forgot which one now.


Ginger|Melissa


Posted By:
FindYourParadise- Lock
FindYourParadise-
Member since:
July, 2013
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 64
Yes I've Had One Since I Was 9.

Posted By:
jordzapps_2502504 Lock
jordzapps_2502504
Member since:
June, 2013
StarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 616
No

play online games

latest forum posts

Over Intellectual Kids Chat

WHAT IS LOVE?

Best movie ever?

How cute is the person above you?

Who was the last person you sent a comment...

4 girls do u like 2 wear skirts pants or l...

Best movie ever?

Who was the last person you sent a comment...

4 girls do u like 2 wear skirts pants or l...

4 girls do u like 2 wear skirts pants or l...

latest videos