Kw-logo-smaller

Entertainment

Posted By:
pistachio45
pistachio45
Member since:
July, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 56
The worst T.V. show that I've ever watched was..... Probably bakugan or bayblade they are sooo pointless and dumb agreed????

SeXy RaInBoW JuMpEr :{D


Posted By:
Dfire_2531359 Lock
Dfire_2531359
Member since:
July, 2013
Star
Status: Offline
Posts: 3
Phineas and ferb

Posted By:
pistachio45
pistachio45
Member since:
July, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 56

"Dfire" wrote:

Phineas and ferb
 I Guess Phineas & Ferb is okay 

SeXy RaInBoW JuMpEr :{D


Posted By:
Whatever_Kaylee
Whatever_Kaylee
Member since:
July, 2013
Star
Status: Offline
Posts: 4
Have none of you ever heard of DORA?  Big Grin

Posted By:
pistachio45
pistachio45
Member since:
July, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 56

"Whatever_Kaylee" wrote:

Have none of you ever heard of DORA?  Big Grin
 OMG I WAS GONNA PUT DORA!!!!!!!

SeXy RaInBoW JuMpEr :{D


Posted By:
Whatever_Kaylee
Whatever_Kaylee
Member since:
July, 2013
Star
Status: Offline
Posts: 4

"pistachio45" wrote:



"Whatever_Kaylee" wrote:


Have none of you ever heard of DORA?  Big Grin
 OMG I WAS GONNA PUT DORA!!!!!!!


You have no Idea how hard I am laughing. 

Posted By:
bpbpbp
bpbpbp
Member since:
January, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1311
Any anime I find really annoying. It's all pointless screaming and these "I'm better than you" attitudes.

"Live long and may the force be with you."~ Katniss Potter


Posted By:
pistachio45
pistachio45
Member since:
July, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 56
haha lol

SeXy RaInBoW JuMpEr :{D


Posted By:
pistachio45
pistachio45
Member since:
July, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 56

"Whatever_Kaylee" wrote:



"pistachio45" wrote:






"Whatever_Kaylee" wrote:




Have none of you ever heard of DORA?  Big Grin
 OMG I WAS GONNA PUT DORA!!!!!!!


You have no Idea how hard I am laughing. 
hahaha lol

SeXy RaInBoW JuMpEr :{D


Posted By:
pistachio45
pistachio45
Member since:
July, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 56
OMG me too i've always hated anime it sux and its dumb the way their mouths move UGHHHH i hate it

SeXy RaInBoW JuMpEr :{D


← Previous 1 3 4 5 6 7 8

play online games

latest forum posts

yo mama

Favorite Song!

Favorite Song!

WINDOWS 10!

Word that start with B

How much battery has you got right now?

last one to say 'cats' wins!

Name A Song A-Z

Count to one million!

Boys VS. Girls | It's back!

latest videos