Kw-logo-smaller
Can't find a group that interests you? That’s
okay, you can make your own! create group

find a group

KW groups are a fun and cool way to meet other kids.
Find-groups-gary

Find A Group

KW Groups are fun and cool way to meet other kids.

What Are Groups?

KW Groups are places where you and your friends can hang out and talk about similar interests. Interested in T-Pain? Join the T-Pain Fan group, or make one if it doesn't already exist.

create a group

Latest Groups

animal luver group

Uncategorized
2
hey,all animal lovers out there this is a group where u can talk about ur pets and tell stories about them or just somethin lol dont know what else to say so just plz join!!!!
dis is da best group eva u can have fun and chat

Ashlee's Band Group

Uncategorized
6
Join my band group!!!!!!!! This group is for singing nd dancing.

veronicas

Uncategorized
2
this song is by the veronicas and the song is called untouched

Kingd0m haerts group

Uncategorized
6
for fans and lovers of Kingdom hearts and final fantasy PLEASE JOIN THIS GROUP :)...............(yes i know the name was spelt weird but i like it that way)
this is for Aqua signs which is the best sign lol jk bt really its awesome join the group oh an if yu want yu can ask to be an uber fan 2oh an ask around to ur friend on here an c if the an AQUARIUS b/c we rule!!!!

PPL Who wants to die

Uncategorized
1
If you want to die then join this group. I know there's a lot of ppl who wants to die.
if you love xbox or wii join my group

00000monkey00000

Uncategorized
1
haha. i just made this a "monkey" group lol.
if you go ice skating and u love it then join my group =] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
this group is about Micheal Jackson cause he will be one of our memories !!
All for Taylor Lautner fans!

bApTiSt ReLiGoN pEoPlE

Uncategorized
2
for any body boys or girl that are the religon baptist btw thats christian but like ppl tht go to a baptist church u kno what i mean

couple group

Uncategorized
2
im making the couples group for people who are dating already can come and talk about junk like stuff to do on a good date and what to get for theyre b day so please join kk peace.

giraffes

Uncategorized
3
we can talk about giraffes and how you love them

pendora's kyn

Uncategorized
1
i love this band to death
If you are a fan of soulja boy, join dis group......................

Cool and Cute

Uncategorized
1
If you're cool and cute then this is the group for you. Losers get lost because you're not invited here. So come and join. IF YOU DARE!

FRIENDS:)

Uncategorized
10
just want a group where U can hangout and chat? well join this group!if your new here this would be a good place to start!can talk about anything!BUT no racist comments.have any suggestions for this group? dont hesitate!:) owner:STINDADIA

latest forum posts

LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

whats your favorite soda or soft drink-moved

Mean Girls + a rumor going around

I have a crush on my friend and he moved (...

Type your name with your eyes closed

LAST ONE TO SAY MEH WINZ!!!