Kw-logo-smaller

Cool Finds

You don't really have to go to a drug store or a department store for your make-up needs anymore. And you definitely don't have to pay an arm and a leg for things like lipstick and perfume. Lots of your fave clothing stores are expanding their stock to include fun stuff, like lip gloss and perfume. The best part is - they're not crap.

The Gap

The Gap was one of the first stores to branch past socks and bootleg jeans. They've been selling their own brand of perfume, in several scents, for a while now. But recently, on a quick trip to my local Gap, I discovered some really cool lip gloss, called Lipshine. It's a total find! It comes in cool flavors like Strawberry or Tangerine and adds a little color and glitter to your pucker. The biggest score is, it's pretty big (size-wise) and it's cheap - under $5. My fave is Strawberry - it swirls white and pink for a frosty, light color.

Banana Republic

Nowadays it's kinda hard to be original, especially when you're talking scent. Seems like everybody is wearing Calvin or Ralph - but believe it or not, they haven't cornered the market on perfume. Years ago, the cool clothing chain Banana Republic came out with their own scents. First they had two, simply called Banana Republic Women and Banana Republic Men.

I found out about 'em cuz a cute boy I knew said he loved when chicks wore the women's scent. Well, nothing beats an endorsement from a cute guy, so I had to check it out. He was right! This stuff is flowery without being babyish and musky without making you smell like you just stepped out of the woods. It wasn't at all overpowering either. And it rings in at less than those designer scents - only $35 US.

Related Stories:

  • The 411 on Body Odor
  • Girlie Gift Ideas
  • Make-Up Clean-Up
  • 4 Comments

    latest videos

    What's your typical summer outfit?
    • A sundress and sandals.
    • Shorts and sneakers.
    • Anything bright and colorful!
    • Capris and a tank top.

    related stories

    Dear Dish-It in the forums

    SuperSceneKitty456
    I say there being a little to harsh, I mean really you cant take your phone to school...... what if something happen to you or something... and really the soda, yeah that's harsh
    reply about 10 hours
    jordand08
    Your parents are doing what they think will benefit you in the future, you may not understand now, but later you will, and you'll be thankful. Try to talk to them about the internet thing. Maybe they'll reconsider. :)
    reply about 11 hours
    jordand08
    I have two brothers. I hung out with my twin, even though we argued all the time :p  Now. we don't as much, arguing that is, but normally stay in our rooms.
    reply about 11 hours
    peace16
    peace16 posted in Family Issues:
    Yup. :love
    reply about 17 hours
    GawjussGracieex
    Yeah I can imagine!!
    reply about 17 hours

    play online games