Kw-logo-smaller

Comments

We Love Candy!

We Love Candy is the newest lifestyle brand and alternative punk-rock fashion label from the East Coast, delivering unique styles that specialize in graphic “evil candy” t-shirts that introduce a bunch of irresistible “sweet” candy characters. Back to Article

Please login or register to add comments

xXxpurple.pandaxXx_1667291
xXxpurple.pandaxXx_1667291 wrote:
2011-07-18 08:19:41 -0700

no im kidding :P if the girl wasnt so pink she'd be kinda pretty

report
Aurora777
Aurora777 wrote:
2011-07-18 08:19:38 -0700

james- thats bein very offensive to blondes

report
xXxpurple.pandaxXx_1667291
xXxpurple.pandaxXx_1667291 wrote:
2011-07-18 08:19:13 -0700

im hotter then all those chicks ;D

report
billiejean_1817555
billiejean_1817555 wrote:
2011-07-18 08:19:01 -0700

iThouqht it was like fhkinq candy! its just eye candy for boys and more clothes for us! Frustrated

report
ShootUsDown
ShootUsDown wrote:
2011-07-18 08:18:54 -0700

mhhm aaligha.

report
James 1234
James 1234 wrote:
2011-07-18 08:18:54 -0700

She looks like a cupcake barbie. A hoochie barbie

report
skatergirl
skatergirl wrote:
2011-07-18 08:18:44 -0700

Haha, u guys r so funny!

report
NICOLE1980
NICOLE1980 wrote:
2011-07-18 08:18:40 -0700

heey austin i like ur profile pic

report
the moon
the moon wrote:
2011-07-18 08:17:41 -0700

wow........

report
ShootUsDown
ShootUsDown wrote:
2011-07-18 08:16:42 -0700

james;yeah but cmon,whos is really that pink lmao

report
James 1234
James 1234 wrote:
2011-07-18 08:16:40 -0700

Sorry Kyle not my fault those girls fugly, agree ?

report
xXxpurple.pandaxXx_1667291
xXxpurple.pandaxXx_1667291 wrote:
2011-07-18 08:16:06 -0700

i fhucking dont have wrinkles .. -.-
kyle , .. you like it admit it(:

report
Kyle-is-meeee.
Kyle-is-meeee. wrote:
2011-07-18 08:15:10 -0700

you guys are raapinggg my news feed.

report
James 1234
James 1234 wrote:
2011-07-18 08:13:47 -0700

Austin; Lol Selena Gomez, Blonde girl looks so fugly... She makes you wanna gag. All them girls except pink girl.
Aaligha; lmao silly goose

report
ShootUsDown
ShootUsDown wrote:
2011-07-18 08:12:58 -0700

Jame;Lmfao
aalighaWink Tonguesh yeah those lines..they're called wrinkles :P

report
xXxpurple.pandaxXx_1667291
xXxpurple.pandaxXx_1667291 wrote:
2011-07-18 08:12:06 -0700

xD AHAHA JAMES SILLY GOOSE (:
um austin i do have an 18 pack your just stupid and cant see it like look at my profile picture see all those sexy lines ? yeah so um dont judge xD
i know someone hottter then all those girls ;D her names justin bieber

report
Kuh-uteChickRock1017
Kuh-uteChickRock1017 wrote:
2011-07-18 08:10:56 -0700

OMG CANDY COTURE! CUTE! =)

report
James 1234
James 1234 wrote:
2011-07-18 08:10:21 -0700

I mean she gotta comb her wig

report
James 1234
James 1234 wrote:
2011-07-18 08:09:14 -0700

The blonde girl looks dumb and ugly she gotta comb her hair that's very ugly

report
ShootUsDown
ShootUsDown wrote:
2011-07-18 08:09:07 -0700

aaligha;you have no 18 pakc
james;yeah i can name like a ton of girls that i know that are prettier than them

report
back to story
140x100

Fave Kind of Candy? Vote!

  • Ice cream!
  • Chocolate bars!
  • Sour candy!
  • Ewww! Candy is gross and makes you fat!

related stories

Micro_ff_micro
The fashion forecast for 2011 looks bright, lacy, neon and slightly punk and biker style with a ...
Micro_emo_micro
Going emo isn't as simple as you might think! Constantly wearing black clothing and frowning a lo...
Who doesn't love Willy Wonka & the Chocolate Factory? Kidzworld has some great clips from the...

Dear Dish-It in the forums

Standupandscream
Standupandscream posted in Style:
"CabeAlmighty" wrote:Ok no offense but red…. kinda ugly color for hair... sayng no offense doesnt work when you are calling something ugly m8. Also red is an awesome colour for hair, have you never seen a redhead before? They look awesome. I dyed my hair red because i like the colour red and red hair looks great on me.
reply about 7 hours
CabeAlmighty
CabeAlmighty posted in Style:
Ok no offense but red…. kinda ugly color for hair...
reply about 7 hours
jordand08
A year ago my grandfather had died. It's still hard, but in time, everything will be okay, I believe. Just recently my friend's mom died. 
reply about 7 hours
samkitty214
samkitty214 posted in Friends:
Dear Jaclyn, dont be ashamed to be apart of this generation because there are some children who will be positive and in no way like Giavanna. Giavannna was probably exposed to a lot of stuff, influenced by someone\something,or not in her right mind. try to FORGIVE AND FORGET. and be thankful that you have it better than her.                                                                                           -samkitty
reply about 8 hours
babydoll2baby
babydoll2baby posted in Friends:
who does that.At 13 yrs old thats ashame
reply about 8 hours