Kw-logo-smaller

Comments

Dish It’s Hall of Shame

Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to submit your most mortifying, turn-your-face-red moment of all time – you know, the stuff you thought you’d never live down! Back to Article

Please login or register to add comments

vkfan101
vkfan101 wrote:
2012-12-02 10:32:53 -0800

I have a crush at school and everyone keeps asking me if we're dating when my crush doesnt even like me.

report
ellakin1124
ellakin1124 wrote:
2011-11-04 21:50:44 -0700

Teehee i luff these things :3

report
angelbabygirl
angelbabygirl wrote:
2011-08-24 10:39:52 -0700

aww thats just wrong

report
z*swagga*00
z*swagga*00 wrote:
2011-08-21 12:46:51 -0700

In gym 2weeks ago my friend went up to my crush and asked him when he was going to make a move on me and he said no of coarse he already knew I liked him but it was still the most mortifying moment

report
raymi100
raymi100 wrote:
2011-08-19 20:54:47 -0700

OMG I totally remember her splashing root beer on me. Devil I was ticked.

report
pooker13
pooker13 wrote:
2011-08-12 07:43:22 -0700

wow u have selena and justin kissing and all over each other did u know people thought that selena was pergent form justin because she hase been having pain and getting sick stuff like tht

report
unicorn422
unicorn422 wrote:
2011-08-12 07:39:55 -0700

dis is meh! smile

report
Charmie4
Charmie4 wrote:
2011-08-10 15:02:30 -0700

This is me every day

report
iamemogurl2
iamemogurl2 wrote:
2011-08-10 02:33:33 -0700

me this is me

report
hey its lexi
hey its lexi wrote:
2011-08-05 16:06:49 -0700

lol

report
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042 wrote:
2011-08-04 07:11:58 -0700

But little did I know someone recently mopped?? Behind my table!! So we're all getting up and still laughing and BAM my chair falls, WHILE IM IN IT! and I took down two chairs next to me. The whole restraunt got quiet. And you know how to laugh it off? It's ridiculous to do when only you and 20 people out of everyone there is laughing. But oh gosh, I thought Sgt Nettere was gonna kill me or scream at me or something haha but it was hilariously embarsssing..#Epic Fail Wink Tongue

report
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042 wrote:
2011-08-04 07:08:39 -0700

1 hour 1/2 at cici's my friends and i are sittin in the middle of the restraunt waiting for our other Friends to come bcuz they went to toys r us to play hide and seek XD what's wrong wit high school students?! I'll never know, haha. So we're waiting and eating, Jus having fun and idk how but I fell outta my chair lol we could not stop Laughing. So like 30 minutes later we all being stupid and are like the loudest people there and someone said somethin and we jus busted Out laughing.so we get up

report
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042
-}}}{$Honey.Dip.4.Life$}{{{-_1866042 wrote:
2011-08-04 06:56:18 -0700

Wow. Thas what I'm talkin bout -digital high 5! Woo!-
Haha I failed this school year cuz I was slacking n dint try. Tongue Out but like you said.. New school year so fresh start. I'm going to get A's and B's all year so I can b a junior next year n_~

report
Jesus_Freak 0_o
Jesus_Freak 0_o wrote:
2011-08-02 16:21:34 -0700

I danced in the middle of a super-market, oblivious to the world, (my head phones were up loud) and ran into this guy. (blush)
I also was eading a book and fell down stairs i didnt even know existed. (ouch)

report
Oreos :P
Oreos :P wrote:
2011-07-31 23:45:24 -0700

In the past I've been the guy to f everything up for myself and be the laughing stock of the school. But the new school year is starting in just a couple weeks, time for a fresh start!

report
laysia100barbie
laysia100barbie wrote:
2011-07-28 12:57:29 -0700

schools starinq hopin no,ones gonna embarissed

report
Phionah
Phionah wrote:
2011-07-25 20:57:10 -0700

So scared one of this is going to do he same stuff to me when school starts keeping fingers crossed

report
cupcakechick
cupcakechick wrote:
2011-07-25 10:56:45 -0700

Dear Dish-It,
I am afraid to start school again because I haven't lost enough weight! I am really scared, can u help me!?!

report
lindseyiscool
lindseyiscool wrote:
2011-07-24 15:20:16 -0700

OMG!! The most embarrasing story was the last one at the lunch line!!! OOPS! I feel so sorry for you!! All of the other stories were embarrasing too lol!

report
divakirs10
divakirs10 wrote:
2011-07-24 07:41:36 -0700

so sorry for you! Worried

report
back to story
F1012353340681

Hall of Shame - Pick the Winner!

  • Getting caught singing the Frosted Flakes song.
  • Getting caught by your crush singing a goofy song.
  • Losing your tankini in front of your BF's friends.
  • Having people think you said you like a dorky guy.

related stories

Micro_shame_preview
Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to...
Micro_shame_micro
Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to...
Micro_shame_micro
Kidzworld’s Hall of Shame is back – and better than ever! We’re inviting all Kidzworld Members to...

Dear Dish-It in the forums

Standupandscream
Standupandscream posted in Style:
"CabeAlmighty" wrote:Ok no offense but red…. kinda ugly color for hair... sayng no offense doesnt work when you are calling something ugly m8. Also red is an awesome colour for hair, have you never seen a redhead before? They look awesome. I dyed my hair red because i like the colour red and red hair looks great on me.
reply about 7 hours
CabeAlmighty
CabeAlmighty posted in Style:
Ok no offense but red…. kinda ugly color for hair...
reply about 7 hours
jordand08
A year ago my grandfather had died. It's still hard, but in time, everything will be okay, I believe. Just recently my friend's mom died. 
reply about 7 hours
samkitty214
samkitty214 posted in Friends:
Dear Jaclyn, dont be ashamed to be apart of this generation because there are some children who will be positive and in no way like Giavanna. Giavannna was probably exposed to a lot of stuff, influenced by someone\something,or not in her right mind. try to FORGIVE AND FORGET. and be thankful that you have it better than her.                                                                                           -samkitty
reply about 8 hours
babydoll2baby
babydoll2baby posted in Friends:
who does that.At 13 yrs old thats ashame
reply about 8 hours