Kw-logo-smaller

Comments

Movie Review: Diary of a Wimpy Kid: Dog Days

We check out the 3rd “Wimpy” movie which combines two books Back to Article

Please login or register to add comments

MyLeftDimple
MyLeftDimple wrote:
2012-08-25 19:59:47 -0700

who?!

report
UltimateWarrior300
UltimateWarrior300 wrote:
2012-08-25 19:58:41 -0700

that was my sis she finna blast her scary a**

report
MyLeftDimple
MyLeftDimple wrote:
2012-08-25 19:57:59 -0700

blowing my forums chill out!

report
Kenya weezzy baby
Kenya weezzy baby wrote:
2012-08-25 19:54:59 -0700

Lmfap azz pf bronwhat her usener name is

report
$ To cute Minny $
$ To cute Minny $ wrote:
2012-08-25 19:54:40 -0700

Lmfao I'll get her

report
UltimateWarrior300
UltimateWarrior300 wrote:
2012-08-25 19:51:14 -0700

somebody get that fake b**h victoria on here on god ima blast her a**!

report
Ohh.Snap.It's.Stephanie.c:
Ohh.Snap.It's.Stephanie.c: wrote:
2012-08-25 15:46:14 -0700

I saw it at the movies the other day.It was pretty good.

report
Un-thinkableImaginary:3
Un-thinkableImaginary:3 wrote:
2012-08-25 15:40:43 -0700

I only read the books. I havent seen the movie yet

report
C e L e N a
C e L e N a wrote:
2012-08-19 12:18:08 -0700

I love the books...cant wait 2 see the movie!!!

report
kidzrule12
kidzrule12 wrote:
2012-08-14 16:32:19 -0700

the books are cool I never saw the movie

report
7kierag95
7kierag95 wrote:
2012-08-08 22:30:21 -0700

diary of a wimpy kid is cool

report
Mei:D
Mei:D wrote:
2012-08-08 14:58:06 -0700

I wonder why it had to be rated pg13 , can still see it, but it's supposed to be a 'kids' movie

report
shemizcool
shemizcool wrote:
2012-08-07 16:16:06 -0700

i will go in movie wimpy daily

report
blackstar123
blackstar123 wrote:
2012-08-07 13:51:30 -0700

sucks to be you

report
harrylover38
harrylover38 wrote:
2012-08-07 12:06:11 -0700

you never knew

report
BunnieGal
BunnieGal wrote:
2012-08-06 17:49:07 -0700

Yep! smile

report
swaggerkidintheroom
swaggerkidintheroom wrote:
2012-08-06 14:11:08 -0700

wow greg sucks to be you right now

report
DanceStarMaliyah
DanceStarMaliyah wrote:
2012-08-06 13:20:35 -0700

Emma form Jessie is in this movie!! Big Grin

report
SunnyJ
SunnyJ wrote:
2012-08-06 12:43:51 -0700

Wow, sucks for greg....

report
Ilovestars
Ilovestars wrote:
2012-08-06 11:00:02 -0700

uuhh its okk but sometimes in the story i get cunfused or its just plain out wierd anyone with me? i read this book tho it looks good i wanna see the movie nothing was wrong with this book

report
back to story
Diary_poll

Out of all the potential social school landmines, which one would you most likely wish to stay clear off?

  • Wedgies
  • Nuclear Cooties
  • Festering Cheese
  • Bullies

related stories

Micro_zachary-gordon-in-diary-of-a-wimpy-kid-dog-days-mic
The star of “Diary of a Wimpy Kid: Dog Days” has had his own bummer summer!
Micro_diary-micro
The world's largest camping read along is this Friday(July 27th), with some of the kids in DIARY ...
Micro_diary-micro
What is your favorite summer activity? Find out what Greg Heffley get's up to this summer in Dia...
Micro_chloe moretz-micro
Chloë Moretz captivated film-goers in Let Me In and Diary of a Wimpy Kid. Get ready to have the 1...
Micro_wimpykid-mic
“Wimpy Kid” star Zachary Gordon tells Kidzworld about school, embarrassing moments and “Rodrick R...

Entertainment in the forums

Thunderpandapaw
"DisneyanimeLover" wrote: "Thunderpandapaw" wrote: "AlphaT" wrote: "_-UnderTheSun.-" wrote: I used to have a crush on Kim Possible and Raven from Teen Titans lol Raven before starfire? 0.0 UPDATE: Korra is officially my new cartoon character crush. If I were a guy, I would go with Raven first. me too. Raven is such a downer like me. Plus I hate star fire, i wanna kill her  Yeah, Starfire's just weird. Especially the hamburger thing. 0.0
reply 2 minutes
AlphaT
AlphaT posted in TV Shows:
"Thunderpandapaw" wrote: "AlphaT" wrote: "_-UnderTheSun.-" wrote: I used to have a crush on Kim Possible and Raven from Teen Titans lol Raven before starfire? 0.0 UPDATE: Korra is officially my new cartoon character crush. If I were a guy, I would go with Raven first. But...she has no personality. And starfire is so hot and carefree, with no IQ to speak of.
reply 2 minutes
DisneyanimeLover
"Thunderpandapaw" wrote: "AlphaT" wrote: "_-UnderTheSun.-" wrote: I used to have a crush on Kim Possible and Raven from Teen Titans lol Raven before starfire? 0.0 UPDATE: Korra is officially my new cartoon character crush. If I were a guy, I would go with Raven first. me too. Raven is such a downer like me. Plus I hate star fire, i wanna kill her 
reply 3 minutes
Thunderpandapaw
"AlphaT" wrote: "_-UnderTheSun.-" wrote: I used to have a crush on Kim Possible and Raven from Teen Titans lol Raven before starfire? 0.0 UPDATE: Korra is officially my new cartoon character crush. If I were a guy, I would go with Raven first.
reply 4 minutes
Thunderpandapaw
It creeps even me out. O-O I'll PM you sometime later. But to the rest of you all, here it is: The answer is in this message twice. ....
reply 5 minutes