Kw-logo-smaller

Comments

Making Sure You're Healthy

Whether it's concerns about body image, personal hygiene or other health related issues, we've got the info to help keep you fit and healthy. Check out what Kidzworld members have on their minds! Back to Article

Please login or register to add comments

hannahlms
hannahlms wrote:
2011-08-08 08:43:34 -0700

dam no off topicicness

report
hannahlms
hannahlms wrote:
2011-08-08 08:43:08 -0700

chuck....NORRIS!

report
shizuka
shizuka wrote:
2011-08-08 08:03:09 -0700

ROFL....(roll over floor laughing)

report
wrecker
wrecker wrote:
2011-08-08 03:56:23 -0700

BOUNCY WTF

report
Psychedelic Orchestra
Psychedelic Orchestra wrote:
2011-08-07 22:08:15 -0700

...Chuck?

report
jazzlover321
jazzlover321 wrote:
2011-08-07 20:52:40 -0700

LOL

report
jazzlover321
jazzlover321 wrote:
2011-08-07 20:52:34 -0700

LOL Bra LOL

report
back to story
F1043945441390

How Long Do You Wear Your Bra?

  • All day - even while I'm sleeping.
  • Less than 12 hours.
  • More than 12 hours, but not to bed.
  • I don't wear a bra yet.

related stories

Dear Dish-It in the forums

ginnygator
Ask Joey if he will talk to William for you, to find out what is going on. Say to him "Hey, can you ask William if I went to far with him because if I did tell him that I am sorry, I did not mean to?" That is all of the advice that I can give you for now talk to me if you need anything else.
reply about 2 hours
kidwizkool123
kidwizkool123 posted in Friends:
ya but that isn't quite what I am saying I was just saying that all u really have to do is just be your self to make friends but if you aren't being yourself then they will be thinking that u r someone else and just get the wrong idea!! anyway thx for posting!!
reply about 2 hours
InternetOwl
InternetOwl posted in Friends:
Yep, being yourself is very important especially with friends. Though remember you're going to have different attitudes towards different people, and that doesn't mean you're fake. 
reply about 2 hours
ginnygator
You should speak to them, say " I heard you when you two had your fight  and I heard every word, I need to know what is happening between you guys". That will let them no that you are worried about them. They will probably say " That is none of your concern" or "We are discussing it". You should then say "I am part of this family to and I deserve to know" or "You two need to talk about it right here then, because I need to know what is happening right now". That is the best advice that I can give you.
reply about 2 hours
kidwizkool123
kidwizkool123 posted in Friends:
exactly thx for saying that!!
reply about 2 hours