-
x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kidzworld Logo

Dear Dish-It, I'm Cheating on My Girlfriend


Dear Dish-It, is here to whisper "ttyl after I've thought about this some more".


Dear Dish-It,

Well, I am sorta, kinda cheating on my girlfriend because I found someone that will do everything with me sexually. My girlfriend and I have been going out for six months and I need satisfaction. Please help me.
dj


Dear dj,

How exactly do you sorta, kinda cheat on someone? Last time I checked, either you cheated or you didn't. If you are fooling around with someone behind your girlfriend's back, you are cheating - and cheating is wrong. If you needed satisfaction so badly, and your girlfriend wasn't willing to "put out," then you should have broken up with her and given her the opportunity to find someone who actually wanted to be with her. Do you really think that it's cool to use people for your own pleasure? Not only are you disrespecting your girlfriend by cheating, you are disrespecting this girl who "will do everything sexually," with you. She's good enough to satisfy your needs but not good enough to be your girlfriend? That's sweet. It's time for you to come clean about your sorta, kinda cheating ways and start treating the peeps in your life with a little more respect.


DJ, that is cheating and it is wrong. Decide who you want to be with.

Kidz Submit by:

Nickname: blue angel13
Age: 13


So, ya gotta burnin' question? Need some love directions? Thinkin' 'bout stuff like depression, sex,how ya feel 'bout YOURSELF (that's called "self-esteem"), boyfriends, girlfriends, losin' old friends, bullyin' or peer pressure, but too scared to ask the parents? Don't be scared to .


Related Stories:

Related Stories

I love him, but a part of me thinks that he is gonna do me wrong again.
F1047331124484

Cheating - Is It Cool Or Cruel?

  • As long as you don't get caught, it's cool.
  • Totally not cool.
  • It's not that big of a deal.
  • I think it depends on the situation.

Dear Dish-It In The Forums

Pink_Cool_Girl
It's actually goin better than I thought!! And no, they are the nicest in the world. 
reply 1 day
JazzyRox
JazzyRox posted in Family Issues:
hi! this is "blonde"! i dont really care about this post and its not that offensive to me! i am trying to care about what others think and TBH i do....untill it comes to electronics...idk why but i dont really do well without electronics. i have good habits that include waiting untill 3:00 PM to get on screens and getting chores done before i get on screens, im much more...well....social than my sister (ill just call her "Red" xD) Red. plus im only 10. i probably will get better at habits when im older. P.S wow rainbowpoptart i dont think our pics are exactly the same xD
reply 2 days
blackveilbrides15
Always wears black so not much of a style 
reply 3 days
Kirsti
Kirsti posted in Style:
Your style is simply whatever you want to wear! Just wear whatever feels comfortable, or whatever you think looks good, and it is your style (: It doesn't matter if it's not entirely individual and unique, as long as it's what you feel happy wearing.
reply 3 days
Kirsti
Kirsti posted in Family Issues:
I love both my parents equally, but I prefer to spend time with my dad. My father works abroad so I see him a lot less than my mother, but it means that when I see him it feels more special :3 
reply 3 days