Kw-logo-smaller

Comments

All About Hurricanes

Hurricanes are one of the most deadly natural disasters of the world. Learn more about this tropical storm that destroys everything in its path. Back to Article

Please login or register to add comments

Sweet huricane
Sweet huricane wrote:
2011-08-27 12:01:27 -0700

Hurricanes are just nasty

report
MASTER RENE $$$
MASTER RENE $$$ wrote:
2011-08-27 08:35:02 -0700

wow wow

report
Mizz..Aprilgirl531
Mizz..Aprilgirl531 wrote:
2011-08-27 08:30:04 -0700

i mean i live in new york

report
Mizz..Aprilgirl531
Mizz..Aprilgirl531 wrote:
2011-08-27 08:29:37 -0700

yeah tomorrow...its even bad for me bcuz i live in NC

report
nailgirl78
nailgirl78 wrote:
2011-08-27 06:47:07 -0700

It is so bad

report
Blueflower11
Blueflower11 wrote:
2011-08-27 05:14:51 -0700

Yeah hurricanes suck but one almost hit here and it is afuse to come freaking back and it will f...... Suck!!!yeah

report
fun fun 900
fun fun 900 wrote:
2011-08-27 01:49:29 -0700

uh oh,a one of my friends were visiting the us and now there is going to be a hurricane!! i hope shes ok..

report
pinkcupcake134
pinkcupcake134 wrote:
2011-08-26 22:46:00 -0700

yay mine not here yet but mine cumin tue marra nd im scared itz goin be here for tue dayz

report
swagn3005
swagn3005 wrote:
2011-08-26 22:07:40 -0700

o crap im scared im ready thoigh lord help us

report
mommie77
mommie77 wrote:
2011-08-26 21:58:52 -0700

yerpp

report
diggysgirl6
diggysgirl6 wrote:
2011-08-26 21:58:32 -0700

have one going on right now

report
mommie77
mommie77 wrote:
2011-08-26 21:58:31 -0700

dhat shet get borin after the first game

report
D3stiny143
D3stiny143 wrote:
2011-08-26 21:57:03 -0700

i mean who wanna play monopoly or truble for hours ova and ova agian like wt freak

report
mommie77
mommie77 wrote:
2011-08-26 21:56:59 -0700

kid jerk99 yhu need tew change yo profile pick baqkk tew da one wen yhu was in redd bekuzz dhat pic khutee i am juss saenn

report
mommie77
mommie77 wrote:
2011-08-26 21:56:08 -0700

lol ikr

report
D3stiny143
D3stiny143 wrote:
2011-08-26 21:56:04 -0700

i dont even like dem cuz u lose power so u gotta go old skewl

report
mommie77
mommie77 wrote:
2011-08-26 21:55:41 -0700

it anit badd but it badd

report
D3stiny143
D3stiny143 wrote:
2011-08-26 21:55:29 -0700

this is like the most interestin thing ive ever tlked abt on the freakin computer like lol usually me convos is borin

report
kid_jerk99
kid_jerk99 wrote:
2011-08-26 21:55:02 -0700

ikr my mom dnt like hurricanes at all

report
D3stiny143
D3stiny143 wrote:
2011-08-26 21:54:16 -0700

im so srry mommie77

report
back to story
F1032828262062

Deadliest Hurricane of All Time?

  • Hurricane Andrew.
  • Hurricane Isadore.
  • The Great Galveston Hurricane.
  • The hurricane of 1812.

related stories

Want a REALLY COOL science fair project? Look no further than Mother Nature, who's known to have ...
Australia has been hit by yet another natural disaster as floods swamped parts of the south east ...
A severe tropical storm must have wind speeds of at least 74 miles per hour (119 kilometers per h...

Random in the forums

DJwwjd
DJwwjd posted in General:
Well its kinda hard to tell. If you really like him try time script of innocents. Do u know Wat that is?
reply 5 minutes
Wooper1255
Wooper1255 posted in General:
Hmm... from my perspective, it appears just maybe he may like you. Although it's likely you are just in the friend zone with him. It's undetermined for me, but is it okay if I ask you a few questions? :3 
reply 13 minutes
jordand08
jordand08 posted in General:
I  think maybe, but he could just like you as a friend too :p
reply 18 minutes
untilyoubitethierheadsoff
Hi thunder
reply 38 minutes
Skipley
Skipley posted in General:
So if you want a cool nickname, come here! Oh wait.....you're already here! GIVE ME INFORMATION: Name: Favourite Animal: Favourite Colour: Favourite Food: Favourite Band/Song:
reply 41 minutes