x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kw-logo-smaller

THE LATEST:

Journal Entry #12

Posted about 4 years ago by allycat27
allycat27
Dear Readers , ~~~LOL so I forgot where I left off at .. And I think I'm gonna start at Friday ! Friday , FINALLY , I forgot to...
0 comments read more

Heart Broken

Posted about 4 years ago by serennalove
serennalove
If u cant move on from a dead relationship all u have to do is take anything u have from them and throw it away
0 comments read more

the vampire diaries

Posted about 4 years ago by serennalove
serennalove
who is a BIG fan of the vampire diaries I know i do!!
0 comments read more

Dealing

Posted about 4 years ago by serennalove
serennalove
if u have to deal with stuff you dont want to deal with just ignore it and move on
0 comments read more

Love

Posted about 4 years ago by serennalove
serennalove
If you have the love of youre life with you post on this blog cuz i do and i Love Him sooooo much
0 comments read more

My Blogs

Posted about 4 years ago by blossomqueen77
blossomqueen77
Hey guys. I know I already posted today, but I have some news... YOUR BLOSSOMS!!! Like Christina Ross's Flitter Followers!!! E...
0 comments read more

love

Posted about 4 years ago by yea_its_jas
yea_its_jas
love is when u find the one that u really can connect with.when i find the right one for mii its gonna be perfect.I really like...
0 comments read more

School

Posted about 4 years ago by yea_its_jas
yea_its_jas
Well Im bored and i love school.So... school is so fun u can learn,and have fun.I love mii school and mii teachers.I love all s...
0 comments read more

the loser

Posted about 4 years ago by mimick
mimick
the loser said to me 2 hours ago hey there fat wagon.Should i report this? Coment now please
1 comment read more

kiaraswag

Posted about 4 years ago by kikimomo730
kikimomo730
i'm sinGLE ...............nobody want me ehhhh....smh
0 comments read more

Latest Forum Posts

Words that Start with N!

Words that Start with N!

Last one to say 'Bump!' wins!

Bye Britanina! :(

Super smash bros for Nintendo 3DS/ Wii U: ...

Super smash bros for Nintendo 3DS/ Wii U: ...

Favorite Color

Bi or not

Last one to say 'Bump!' wins!

The meanest or nicest thing a friend has d...